بارسلونا در آستانه خلاص شدن از شر ستاره پرحاشیه فرانسوی!

آنتوان گریزمان به جدایی از بارسلونا و پیوستن دائمی به اتلتیکو مادرید نزدیک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آنتوان گریزمان به جدایی از بارسلونا و پیوستن دائمی به اتلتیکو مادرید نزدیک است.

دو طرف در حال مذاکره مجدد در مورد شرایط قرضی گریزمان در اتلتیکو بوده‌اند. طبق قرارداد جدید، اتلتیکو ۲۰ میلیون یورو (۱۷.۵ میلیون پوند / ۱۹.۷ میلیون دلار) به اضافه متغیرهایی برای گریزمان در پایان فصل به بارسا پرداخت خواهد کرد. این بازیکن فرانسوی همچنین برای اینکه اتلتی از قوانین فرپلی مالی پیروی کند، دستمزد خود را حدود ۲۵ درصد کاهش خواهد داد.

گریزمان در سال ۲۰۲۱ با یک قرارداد قرضی دو ساله به اتلتیکو پیوست. این قرارداد شامل گزینه خرید ۴۰ میلیون یورویی (۳۵ میلیون پوند/۴۰ میلیون دلار) بود که اگر او حداقل ۴۵ دقیقه در نیمی از بازی‌های اتلتیکو در این فصل بازی کند، فعال می‌شود. بارسا و اتلتی در مورد جزئیات این بند اختلاف نظر داشتند که باعث شد روخی بلانکوس در این فصل دقایق حضور گریزمان در بازی‌ها را محدود کند.

پنالتی از دست رفته گریزمان مقابل کلوب بروژ در لیگ قهرمانان اروپا به این معنی است که او تنها ۱۰ ضربه پنالتی از ۱۶ پنالتی را که در تمام رقابت‌ها برای تیم دیگو سیمئونه زده گل کرده است.

این توافق، به یک حماسه طولانی مدت در مورد گریزمان پایان می‌دهد و به این مهاجم به نوعی آرامش می‌دهد. گریزمان از تمایل خود برای بدست آوردن دقایق بیشتر بازی در این فصل، به ویژه پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کرده است.

این بازیکن فرانسوی و تیمش اتلتیکو، روز شنبه در خانه خیرونا به بازی‌های لیگا بازخواهند گشت.

کد خبر 610051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.