علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به ستاره آرژانتینی اینتر ایتالیا!

مدیر برنامه های مهاجم اینتر، احتمال جدایی او از افعی ها را در میان علاقه شدید باشگاه‌هایی از جمله بایرن مونیخ، رد نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایجنت لاوتارو مارتینز مارتینز خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان معرفی کرده است. به گفته ایجنتش، آلخاندرو کامانو، او در فصل گذشته در حالی که اینتر به عنوان قهرمانی سری آ نزدیک شد اما آن را کسب نکرد، نقشی برجسته ایفا کرد و شم گلزنی او، مورد توجه برخی از دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپا قرار گرفت.

ای جنت لاوتارو گفت: "من تعجب نمی‌کنم [اگر علاقه بایرن جدی باشد] زیرا همانطور که گفتم همیشه درخواست‌هایی وجود دارد. اما امروز لاوتارو ایده‌های بسیار روشنی دارد." او به TyC Sports در آرژانتین گفت: "او به اینتر و جام جهانی فکر می‌کند. در آخرین پنجره نقل و انتقالات فرصت‌هایی وجود داشت که با مبالغ قابل توجهی تیمش را عوض کند، اما او متوجه شد که بهتر است تغییری انجام نشود.

او در بین ۱۰ بازیکن برتر جهان قرار دارد و اگرچه تماس‌های زیادی دریافت کرده‌ام، اما لاوتارو تا پایان سال دو اولویت دارد: اینتر و تیم ملی.

اینتر تا اینجای فصل برای تکرار فرم خوب فصل گذشته، تلاش زیادی کرده است. آنها پس از هشت بازی در رده نهم سری آ قرار دارند و مارتینز تنها توانسته سه گل به ثمر برساند.

چند ماه آینده برای مارتینز بسیار مهم است. او ابتدا باید به اینتر کمک کند تا روند خوبی داشته باشد و سپس به آرژانتین کمک کند تا برای سومین قهرمانی خود در جام جهانی بجنگد.

کد خبر 610050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.