مزایای جالب ایرلند برای پرستاران به ازای حضور در فضاهای سبز

پرستارانی که با بیماران به گذراندن زمان در فضاهای سبز شهر «دری» ایرلند شمالی بپردازند، برای تلفن‌های همراه خود اعتبار رایگان دریافت می‌کنند. آن‌ها می‌توانند از این اعتبار برای شارژ خودروهای الکتریکی و موتوری خود بهره ببرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گروهی از محققان دانشگاه اولستر در شهر دری در نظر دارند به بررسی میزان اثربخشی فناوری دیجیتال برای رفع نیازهای مراقبان و تأمین رفاه جسمی و روانی بیماران آن‌ها بپردازند. به همین منظور، پلتفرم جدیدی که از قبل توسعه یافته است در بلفاست و دوبلین مورد آزمایش قرار گرفته است که البته از آن برای بهبود سلامت و رفاه ساکنان بهره گرفته شده است.

مدیران سایر شهرهای ایرلند شمالی مانند بلفاست و دوبلین پیش از این از نرم‌افزار جدید برای تشویق مردم به اتخاذ زندگی پایدار و فعال به واسطه حضور در پارک‌ها و فضاهای باز بهره گرفتند و با تبعات مثبت بیشمار آن مواجه شدند.

مدیران دری قابلیت‌های نرم‌افزار جدید را توسعه داده و در نظر دارند پرستاران بیماران را بیشتر از نظر مالی در بحران هزینه زندگی امروزی مورد حمایت قرار دهند. پرستاران قادر خواهند بود از شارژی معادل پنج پوند برای وسایل نقلیه موتوری، الکتریکی یا اعتبار تلفن‌های همراه خود یا افرادی که از آن‌ها مراقبت می‌کنند، برخوردار شوند.

صرف زمان هفت ساعت و ۳۰ دقیقه در هشت پارک مشخص شده از سوی مدیران شهر، این مزایا را به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد. این افراد می‌توانند همواره مزایا را از طریق به‌روزرسانی برنامه دریافت کنند و حتی در صورت اعمال، از مزایای جدید نیز بهره‌مند شوند. مزایای جدید ممکن است تخفیف خرید از فروشگاه‌های سراسر شهر باشد که البته نرخ سودمندی افراد نیز به مدت زمان سپری کردن در فضاهای سبز بستگی خواهد داشت.

مدیران دری ادعا کرده‌اند که نرم‌افزار جدید به منظور بهبود سلامت روانی و جسمی بیماران توسعه یافته است و مزایای آن، پرستاران را به آوردن افراد مبتلا به اختلالات جسمی و روانی به فضاهای سبز در پی خواهد داشت که این امر می‌تواند در بهبود سلامت آن‌ها نقش مهمی ایفا کند. نکته جالب توجه این‌که بسیاری از برنامه‌ریزان شهرهای ایالات متحده آمریکا، اروپا و خاورمیانه اعلام کرده‌اند که در صورت موفقیت پروژه در دری، آن را برای بهبود سلامت بیماران در مناطق خود پیاده خواهند کرد.

https://cities-today.com/app-offers-energy-top-ups-for-spending-time-in-parks/

کد خبر 610049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.