مهدی تارتار: بابت کیفیت خوب چمن وطنی خوشحالم/ هر بازی استراتژی خاص خودش را دارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در هر دیدار باتوجه به شرایط استراتژی خاصی داریم، اما تقابل با نساجی شش‌امتیازی است و به‌خوبی از اهمیت آن آگاه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه وطنی در چارچوب هفته هشتم برابر نساجی قرار می‌گیرد؛ مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری قبل از بازی اظهار کرد: دیدار فردا برای هر دو تیم حساس است و یک بازی شش‌امتیازی برای ذوب‌آهن و نساجی خواهد بود، چرا که دو تیم هم‌امتیاز هستند و همین مسئله حساسیت بازی را بیشتر می‌کند؛ کیفیت خوب ورزشگاه وطنی به‌ما اجازه می‌دهد بازی خوبی به نمایش بگذاریم و از این بابت خوشحالیم.

وی در ادامه افزود: تیم نساجی با آمدن حمید مطهری به نیمکت سرمربیگری‌اش تغییر کرده است، آن‌ها سعی می‌کنند از کناره‌های زمین بازی ترکیبی اجرا کنند و همچنین علاوه‌بر آن، از ضربات‌ایستگاهی به‌خوبی استفاده می‌کنند. در فرصت کوتاهی که برای ریکاوری و تمرین داشتیم نساجی و سبک‌بازی‌شان را آنالیز کردیم؛ در بازی فردا تیمی که باهوش‌تر عمل کند، پیروز خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره شرایط این دیدار خاطرنشان کرد: درخصوص دیدار فردا به‌همراه بازیکنان برای پیروزی صحبت کرده‌ایم؛ اگر به یک‌امتیاز برسیم در جدول رده‌بندی پایین‌تر از نساجی قرار خواهیم گرفت. از همین‌رو کاملاً از یک‌بازی سخت آگاهیم؛ اما باتوجه به روحیه خوبی که دو تیم دارند بازی خوبی خواهیم دید.

تارتار در پایان عنوان کرد: ما برای هر بازی یک استراتژی خاص داریم و باید برای هر دیدار برنامه مشخصی داشته باشیم، در برخی مسابقات برابر حریفان برای کسب پیروزی وارد زمین می‌شویم ولی در بعضی بازی‌ها هدف‌مان نباختن است، در پایان امیدوارم برنده بازی مقابل نساجی تیم ما باشد.

کد خبر 610020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.