اجرای عملیات آسفالت در کوچه‌های خاکی شهر

شهردار خمین گفت: عملیات آسفالت معابر خاکی و ترمیم و لکه‌گیری آن‌ها در نقاط مختلف سطح شهر، اجرا شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تداوم عملیات آسفالت معابر خاکی شهر، اظهار کرد: در اجرای عملیات کامل آسفالت بن‌بست شهید بهرامی واقع در خیابان مطهری به مساحت ۲۵۳ مترمربع با ۱۷ تن آسفالت و ۲۰۰ کیلو قیر انجام شد.

وی افزود: به منظور اجرای عملیات لکه‌گیری کوچه شهید الوندی واقع در خیابان طالقانی به مساحت ۱۶۰ مترمربع، ۱۳ تن آسفالت استفاده و برای لکه‌گیری خیابان آزادگان به مساحت ۱۹۷ مترمربع، ۱۳ تن آسفالت صرف شده است.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: به منظور اجرای عملیات آسفالت کوچه فرعی واقع در کوچه شهید کمانکش به مساحت ۷۸۴ مترمربع، ۶۶ تن آسفالت و ۳۵۰ کیلو قیر، همراه با کانیوگذاری انجام شده است.

احمدی گفت: عملیات لکه‌گیری آسفالت خیابان شریعتی جنب خودکفایی، کوچه پلیس قضائی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و آسفالت کوچه شهید عیسوندی واقع در خیابان شریعتی به مساحت ۹۰۰ مترمربع نیز طی این عملیات انجام شد.

وی از اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت کوچه گلستان واقع در بلوار جانبازان به مساحت ۸۵۰ مترمربع خبر داد و افزود: لکه‌گیری آسفالت خیابان فرهنگسرا و کوچه فرهنگ ۱،۱ یک و ۱۲ به مساحت ۲۲۰۰ مترمربع اجرا شده است.

شهردار خمین تصریح کرد: لکه‌گیری آسفالت کوچه‌های شهیدان اسدی، حامدی و نوید و فتح در محله احمدآباد به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع به انجام رسیده است.

کد خبر 610010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.