شهید هاشمی درس پاسداری را از مکتب حاج قاسم فرا گرفته بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: شهید هاشمی« فرمانده اطلاعات زاهدان» درس پاسداری، خدمت و شجاعت را از مکتب حاج قاسم فرا گرفته بود.

به گزارش ایمنا، محمد ناظری ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور و به ویژه در شهرستان زاهدان، شهادت سردار سرافراز سیدحمید هاشمی را تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: شهید هاشمی درس پاسداری، درس خدمت و درس شجاعت را از مکتب حاج قاسم فرا گرفت و شهادت ایشان اجر و پاداش خدمات خالصانه و صادقانه این سردار بزرگوار بود.

وی افزود: الحمدالله و به فضل الهی بعد از گذر ۴۳ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، روز به روز به عزت، عظمت و اقتدار این انقلاب افزوده خواهد شد و هیچیک از این فتنه‌ها و دسیسه‌ها خللی در حرکت عظیم و قدرتمند و الهی این انقلاب خدشه‌ای وارد نخواهد کرد و مقتدرانه در مسیر الهی خود حرکت خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد استان سیستان و بلوچستان مهمترین رسالت و وظیفه بنیاد را گسترش و اشاعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان برشمرد و افزود: بنا به فرمایش رئیس جمهور محترم اگر در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کوتاهی شود، تفکر دیگری در جامعه جایگزین خواهد شد و یکی از راه‌های صیانت از جوانان ما، اشاعه این فرهنگ در جامعه است.

سردار باغبانی هم در این جلسه اظهار کرد: استمرار هر جامعه‌ای منوط به توجه به ارزش هاست و در جامعه ما یکی از این ارزش‌ها توجه به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت هست.

وی افزود: باور، ارزش و اعتبار و اعتقاد ما جهاد و شهادت طلبی هست و حفظ این ارزش از ضروریات جامعه است چرا که این ارزشهای مقدس را به راحتی به دست نیاوردیم که به راحتی از دست دهیم.

باغبانی ادامه داد: توجه به مسئله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نباید به صورت نمادین باشد، بلکه باید به صورت عملی و به مانند نقشه راه رستگاری و عاقبت به خیری به این تفکر و ارزش نگاه کرد.

در ادامه این جلسه هر یک از مشاوران و معتمدان به ارائه راهکارهای و نقطه نظرات در خصوص ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت پرداختند.

منبع: شبستان

کد خبر 609964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.