آرامش بازار، مرهون تلاش نیروی انتظامی و پلیس اماکن است

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: بخشی از آرامش بازار، مرهون همکاری و تلاش نیروی انتظامی و پلیس اماکن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس کرمی اظهار کرد: اصناف و بازاریان به دلیل ارتباط مستقیم با شهروندان، نقش ویژه‌ای را در ایجاد اشتغال، تولید، افزایش امید و همچنین پویایی اقتصاد مردمی ایفا می‌کنند.

وی افزود: امروز به دلایل مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا، تورم و … اصناف بیش از هر زمان نیازمند توانمندسازی برای فعالیت در بازار و همچنین پیگیری مطالبات به حق‌شان هستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: با آغاز فعالیت هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف شهرستان لنجان در تلاش هستیم با تشکیل کارگروهی متشکل از نخبگان، افراد داری ایده، پیشکسوتان بازار و استفاده حداکثری از مشارکت اصناف در تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری‌ها به تعریف جامعی از نیازها و ضروریت‌های رونق فعالیت بازاریان شهرستان دست پیدا کنیم تا در نهایت در مسیر رونق بازار گام برداریم.

وی با بیان اینکه خدمت مطلوب و انجام وظیفه درست یک واحد صنفی باعث افزایش رضایت‌مندی در سطح جامعه می‌شود، ادامه داد: از دیگر برنامه‌های اتاق اصناف شهرستان لنجان آموزش فعالان صنفی، تسهیل دسترسی به اطلاعات فرصت‌های بازاری، ارائه خدمات مشاوره حرفه‌ای به واحدها صنفی در راستای آشنایی با قوانین صنفی و… است.

کرمی با اشاره به فلسفه فعالیت اتحادیه‌های صنفی، اضافه کرد: اتحادیه‌های صنفی بر اساس قانون در راستای تنظیم و اجرای مقررات صنفی و همچنین نظم بخشیدن به فعالیت‌های اعضای صنوف مختلف تشکیل شده و فعالیت آنها بر اساس قانون نظام صنفی است از این رو به دنبال تقویت ارتباط بدنه اتاق اصناف و پلیس امنیت و نظارت بر اماکن عمومی هستیم تا با تحقق این مهم شاهد تسهیل در انجام امور اصناف باشیم.

وی با بیان اینکه بخشی از آرامش بازار، مرهون همکاری و تلاش نیروی انتظامی و پلیس اماکن است، عنوان کرد: افزایش تعاملات اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و اصناف با نیروی انتظامی علاوه بر تولید امنیت، باعث توسعه اقتصادی و فرهنگی است و ثمره تحقق آن رشد شاخص احساس آرامش و امنیت در بازار است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه بازاریان بزرگترین لایه جمعیتی کشور را تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: در شرایط سخت اقتصادی کنونی، اصناف شهرستان لنجان با رعایت انصاف در عرضه کالاهای اساسی همراهی خوبی و ستودنی با شهروندان داشته‌اند و امیدواریم در ادامه مسیر نیز شاهد تقویت همدلی‌ها در بازار باشیم.

رئیس پلیس امنیت و نظارت بر اماکن عمومی شهرستان لنجان نیز گفت: اصناف همواره در حفظ ارزش‌ها و نظم اجتماعی و گسترش وحدت ملی-اسلامی نقش آفرین بودند به‌گونه‌ای که در دوران شیوع ویروس کرونا دوشادوش ایثارگران بخش سلامت برای آرامش، امنیت و سلامتی شهروندان با تعطیلی محل کسب خود و.... به خوبی ایفای نقش کردند.

وی تصریح کرد: پیشنهادات هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان لنجان پیشنهادات خوبی بوده که قابلیت اجرایی شدن نیز دارد از این رو قطعاً همراهی لازم برای تحقق این مهم صورت خواهد گرفت تا شاهد افزایش امید در بین بازاریان این شهرستان باشیم.

کد خبر 609941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.