ستاره سابق رئال مادرید، سرمربی جدید آزمون می شود؟

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ چهارشنبه سیزدهم مهر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی اکسپرس:

* طبق گزارش‌ها، آرسنال مایل است از آلبرت سامبی لوکونگا برای جا به جابی با مانوئل لوکاتلی، هافبک یوونتوس استفاده کند و هر دو بازیکن حدود ۲۶ میلیون پوند ارزش دارند.

* گفته می‌شود استعداد یاب های آرسنال در شب پیروزی ۲-۱ کرواسی در لیگ ملت‌ها مقابل دانمارک در پایان ماه گذشته، لورو ماجر، هافبک این تیم را زیر نظر قرار داده‌اند.

سان:

* یاسر الرمیان، رئیس باشگاه نیوکاسل فاش کرد که پیش از خرید نیوکاسل به رهبری عربستان سعودی، پیشنهاد شده بود که ۳۰ درصد از سهام یک باشگاه دیگر لیگ برتری را خریداری کند.

* گراهام پاتر، سرمربی چلسی، رافائل لیائو از میلان را در میان گمانه زنی‌های نقل و انتقالات، به عنوان یک "بازیکن فوقالعاده" ستود

* جو کول مدافع سابق چلسی معتقد است که حتی سرمربیان بزرگ مانند سر الکس فرگوسن و برایان کلاف نمی‌توانند این تیم چلسی را برای قهرمانی در لیگ و جام‌های اروپایی به چالش بکشند.

تایمز:

* گراهام پاتر اصرار دارد که قبل از پرداختن به مسئله قرارداد کانته با چلسی، که به سرعت منقضی می‌شود، روی تناسب اندام هافبک فرانسوی تمرکز خواهد کرد.

* برنامه اورتون برای استفاده از گزینه جذب کانر کودی به صورت دائمی تحت تأثیر تأثیر تغییر "واندررز" سرمربی ولورهمپتون قرار نخواهد گرفت.

* ناتینگهام فارست رافا بنیتز را به عنوان جایگزینی بالقوه برای استیو کوپر معرفی کرده است و برخی از اعضای مدیریتی این باشگاه نیز با احتمال اخراج مواجه هستند.

دیلی میرر:

* بر اساس گزارش‌ها، ژابی آلونسو به طور جدی مورد بررسی قرار گرفته تا سرمربی جدید بایرلورکوزن شود.

ایندیپندنت:

* اوکراین قرار است برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ به اسپانیا و پرتغال بپیوندد.

* بعید است که گری اونیل به عنوان جانشین کریس وایلدر به میدلزبورو بازگردد، این درحالی است که این باشگاه به دنبال ششمین سرمربی خود در کمتر از پنج سال گذشته است.

دیلی میل:

* لئاندرو تروسارد از رد گمانه زنی‌ها مبنی بر جدایی اش از برایتون خودداری کرده است.

* توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، پیشنهاد هدایت بایرلورکوزن را رد کرد.

* گزینه ولووز، جولن لوپتگی قرار است در روزهای آینده سویا را ترک کند تا راه را برای انتقال احتمالی به ورزشگاه مولینوکس هموار کند.

* برندان راجرز امیدوار است دونی فن د بیک از منچستریونایتد را با مبلغی حدود ۱۳ میلیون پوند به خدمت بگیرد، زیرا روباه‌ها به دنبال یافتن جایگزینی برای یوری تیلمانز هستند.

کد خبر 609916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.