ضرورت ایجاد بازارچه بانوان در خرم آباد

رئیس شورای اسلامی خرم آباد در هفتاد و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی این شهر از ایجاد بازارچه بانوان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: با همکاری مجموعه کمیته امداد درصدد ایجاد یک بازارچه برای بانوان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کرم نعمتی اظهارکرد: نمونه این بازارچه در شهرهای دیگر انجام شده و هفته‌های آتی با بازدید از مکان بازارچه زمینه کار را با دستور شهردار فراهم خواهیم کرد.

وی با اشاره به افتتاح میدان دام در جنوب خرم آباد گفت: با وجود میدان دام، زیبنده شهر نیست که ما شاهد دام‌های زنده در سطح شهر باشیم و فاصله زیاد میدان دام در جنوب با شمال شهر برای فروش دام به روال قبل توجیه پذیر نیست. از شهرداری و سازمان میادین انتظار می‌رود درخصوص ساماندهی فروشندگان دام‌های زنده در ورودی‌های شهر و هدایت آنها به میدان دام به نحوی اقدام کنند که تا یک ماه آینده شاهد اینگونه بی نظمی‌ها در سطح شهر نباشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرخرم آباد، به اجرای طرح سد معبر اشاره کرد و افزود: قرارداد طرح منعقد شده است اما متأسفانه با توجه به شرایط فعلی و برهم خوردن نظم عمومی، اجرای طرح به آرام شدن فضا موکول شد. باید توجه داشت این طرح مستلزم جانمایی و ایجاد بازارچه‌های دائمی است زیرا مکان یابی نامناسب طرح را با شکست مواجه می‌کند.

نعمتی با اشاره به اینکه حوزه مالی شورا باید مستقل عمل کند، اظهار کرد: از این پس شهرداری باید اعتبار مصوب شده را در اختیار شورا قرار دهد تا شورا براساس بودجه‌ای که برایش تعریف شده تصمیم بگیرد.

به گزارش ایمنا، سامان بخشیدن به پروژه‌های نیمه تمام، چگونگی ایجاد درآمد پایدار برای شهر، صدور کارت پرسنلی برای اعضا شورا، در نظر گرفتن رفاهیات برای کارکنان شهرداری، نظارت برساخت وسازهای غیرمجاز، محصور کردن زمین‌های خالی سطح شهر، ایجاد غرفه‌های ثابت برای عرضه مایحتاج ضروری مردم درمناسبت های مختلف، ایجاد پارکینگ طبقاتی درشهر، ساماندهی برج‌های دو قلو و تعیین تکلیف آن از جمله مواردی بود که در این جلسه اعضای شورا به آنها پرداختند.

کد خبر 609898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.