بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای گفت: پلیس هوشمند، مقتدر، حرفه‌ای، کارآمد و مردمی که موجب اعتماد و آرامش مردم ایران عزیز است از سرمایه‌های بزرگ و گران‌بهای میهن اسلامی است که حمایت و پشتیبانی از آن تقویت و تحکیم زیرساخت‌های امنیت‌ساز کشور را تضمین می‌کند.

به گزارش ایمنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بزرگداشت هفته فراجا، تکریم خدمتگزاران صدیق و فداکار در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

نیروی مقتدر و با اخلاق حافظ نظم و امنیت که به تحقیق، اخلاقی‌ترین نیروی انتظامی جهان است.

حافظه تاریخی ملت عظیم‌الشأن ایران سرشار از صحنه‌ها و لحظاتی است که نقش‌آفرینی‌های تحسین‌برانگیز فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم و شجاع نیروی انتظامی و مدافعان امنیت برای ارتقای امنیت و آرامش میهن اسلامی و مقابله با بسترها و عوامل سلب آرامش و به مخاطره انداختن امنیت جامعه در آن جلوه‌گری می‌کند.

امروز فراجا، نماد پلیس مقتدر، هوشمند، توانا و باکفایت که مظهر اقتدار و برخاسته از خواستگاه مردمی و مورد حمایت ملت و حاکمیت است، نمود عینی و ملموسی داشته و در این مسیر از جان خود گذشته و با بذل هستی و ایثارگری‌های خالصانه و مجاهدانه، عمل به قانون را سرلوحه کار خود قرار داده است.

رویکرد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به ابعاد و وجوه مقوله امنیت و ضرورت تولید ترکیبی از آمادگی‌ها برای مقابله با تهدیدات پیچیده و متنوع در عرصه‌های مختلف، حرکت مومنانه و مسئولانه این نیرو در ارتقای قابلیت‌ها و توانمندی‌های سازمانی و مهارت‌های حرفه‌ای و تخصصی را رقم زده است.

پلیس هوشمند، مقتدر، حرفه‌ای، کارآمد و مردمی که موجب اعتماد و آرامش مردم ایران عزیز است از سرمایه‌های بزرگ و گران‌بهای میهن اسلامی است که حمایت و پشتیبانی از آن تقویت و تحکیم زیرساخت‌های امنیت‌ساز کشور را تضمین می‌کند.

اینک فراجا با آسیب زدایی و تقویت بنیان‌های داخلی و به‌کارگیری راهکارهای مناسب و هوشمندانه، به سمت پلیس تراز انقلاب اسلامی در حرکت است و به مهندسی نظم و انضباط، امنیت اجتماعی و استاندارد سازی ساختار، سازمان و عملکرد خود متناسب با اصول و مبانی دینی و شرعی و آموزه‌های انقلابی و ناشی از نیازهای نظام و میهن اسلامی همت می‌گمارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام حسن عسگری «علیه السلام» و تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا و عرض سلام و درود به روح پرفتوح شهیدان خانواده بزرگ انتظامی کشور و شهدای امنیت و امام راحل عظیم‌الشأن؛ پلیس را حافظ امنیت و ضابط قانون و مدافع مردم و مظلومان در برابر متجاوزان و مجرمان دانسته و صلابت و موفقیت این نیروی عظیم خدوم را در پاسداشت ارزش‌های اسلامی و عمل به مرّ قانون در راستای عمل به منویات راهگشای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و خدمت به مردم، از درگاه احدیت مسالت دارد.

منبع: ابسنا

کد خبر 609891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.