وقتی برای یک لیورپولی انتخاب بین جرارد و سوارز سخت است!

جردن هندرسون در این سال‌ها در کنار برخی از ستاره‌ها بازی کرده است و حالا کاپیتان لیورپول برای انتخاب بهترین هم تیمی، مردد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جردن هندرسون در این سال‌ها در کنار برخی از ستاره‌ها بازی کرده است و حالا کاپیتان لیورپول برای انتخاب بهترین هم تیمی، مردد است.

کاپیتان قرمزها از سال ۲۰۱۱ در آن فیلد حضور داشته است، در حالی که ۷۰ بازی ملی برای انگلیس نیز به میدان رفته است و به اندازه کافی خوش شانس بوده که با مجموعه‌ای از نام‌های معروف باشگاه و تیم ملی همکاری کند. تلاش برای قرار دادن یکی از آن هم تیمی‌ها بالاتر از دیگران، کار آسانی نیست، هندرسون می‌تواند از میان استعدادهایی مانند استیون جرارد، لوئیس سوارز، محمد صلاح، ویرجیل ون دایک، وین رونی و هری کین، یکی انتخاب کند.

هندرسون در صحبت با رسانه Liverpool Echo وقتی از او خواسته شد بهترین هم تیمی خود را نام ببرد، گفت: "من با بازیکنان بزرگ زیادی بازی کرده‌ام، انتخاب یک بازیکن بزرگ از بین تعداد بی شماری که با آنها بازی کرده‌ام، بسیار سخت است. با نگاهی به گذشته در کل دوران حرفه‌ای ام می‌توانم بگویم که لوئیس سوارز یا استیون جرارد بهترین بودند. هر دو، بازیکن فوق‌العاده‌ای بودند و انتخاب تنها یکی از آنها بسیار سخت است.»

جرارد یک حضور طلسم آمیز برای لیورپول بود که بازوبند را در سال ۲۰۱۵ پس از انجام ۷۱۰ بازی برای باشگاه شهر خود به هندرسون سپرد. در همین حال، سوارز مهاجم اروگوئه ای در ۱۳۳ بازی ۸۲ گل برای قرمزها زد و توانست کفش طلا و جایزه بهترین بازیکن سال PFA را دریافت کند.

کد خبر 609886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.