چلسی دو ستاره بزرگ را زیر نظر دارد!

گراهام پاتر زمانی که با سؤالاتی در مورد علاقه چلسی به کریستوفر انکونکو و رافائل لیائو مواجه شد، واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گراهام پاتر زمانی که با سؤالاتی در مورد علاقه چلسی به کریستوفر انکونکو و رافائل لیائو مواجه شد، واکنش جالبی نشان داد.

دوران تاد بولی به عنوان مالک، در چلسی به خوبی در جریان است. با وجود باز نشدن پنجره نقل و انتقالات، او همچنان سخت در تلاش است تا قدرت را به تیم اضافه کند. اگرچه، مطمئناً در حال حاضر، پاتر مشتاق است برنامه‌های خود و رئیسش را در سینه خود نگه دارد و فاش نکند.

او گفت: "پاسخ من این است که در مورد بازیکنانی صحبت نمی‌کنم که بازیکنان چلسی نیستند." در برایتون هم همینطور بود. نام‌های زیادی وجود دارد اما من فقط در مورد بازیکنان چلسی صحبت خواهم کرد و نه هیچکس دیگری."

تیم پاتر امشب، چهارشنبه سیزدهم مهر ماه، به مصاف آث میلان می‌رود و از او در مورد لیائو ستاره قرمزها، بازیکنی که می‌توانست در تابستان به استمفوردبریج برود، سوال شد. سرمربی چلسی گفت: «هر وقت بازی‌ها را تماشا می‌کنم واقعاً تحت تأثیر استعداد او قرار گرفته‌ام.

او به نحوه حمله و گلزنی میلان کمک می‌کند. بنابراین ما باید به خاطر این موضوع به او تبریک بگوییم. او بازیکن فوق العاده ای است. او روی بازی‌ها در سطح بالا، تأثیر می‌گذارد."

به نظر می‌رسد که بولی و همکارانش در تمام طول سال حواسشان به همه چیز خواهد بود و این می‌تواند به تیم او برتری قابل توجهی نسبت به رقبای خود بدهد. انکونکو و لیائو به وضوح دو بازیکنی هستند که مورد توجه آبی‌ها قرار گرفته‌اند و دیدن پیوستن آنها به باشگاه در تابستان آینده اصلاً تعجب آور نخواهد بود.

کد خبر 609884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.