مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۲ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر مرگ تلخ چوپان در معدن زغال‌سنگ، ماجرای درگیری و قتل دو قصاب، قتل خونین در درگیری چند پیک موتوری، قتل معمایی زن تهرانی در شهرک ولیعصر و قصاص برای نامادری قاتل را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _سه‌شنبه دوازدهم مهرماه_ به شرح ذیل است:

آتش‌نشانان جسد چوپان را از عمق ۲۰۰ متری یک معدن متروکه زغال‌سنگ در رودبار خارج کردند.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از بیست‌ودوم اردیبهشت سال گذشته با گزارش یک نزاع دسته جمعی در منطقه شرق تهران آغاز شد. در ادامه مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد درگیری میان چند نفر از اتباع افغانستانی رخ داده که باهم نسبت فامیلی دارند و در این میان شش نفر با چاقوی قصابی مجروح شده‌اند.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن هفت نفر درپی تصادف زنجیره‌ای در اتوبان اردستانی، خبر داد.

بیشتر بخوانید

سی‌ویکم اردیبهشت امسال درگیری مرگباری میان پیک موتوری‌ها در محله نیاوران رخ داد و باعث قتل یک نفر و زخمی شدن فرد دیگری شد. با دستور بازپرس، تحقیقات پلیسی ادامه یافت و مأموران پی بردند چهارنفر مقصران اصلی این واقعه هستند که تحت تعقیب قرار گرفتند و هر سه نفر بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی فردی که با دریافت کمک‌های مردمی در اینستاگرام به بهانه کمک به کودکان بی‌سرپرست، خیران را فریب می‌داد و از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

بیشتر بخوانید

یک سال قبل رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک زن جوان در دستور کار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. در حالی که جسد این زن جوان در خانه‌اش واقع در شهرک ولیعصر کشف شده بود، با دستور بازپرس ساسان غلامی جسد برای انجام معاینات به پزشکی قانونی منتقل شده و مشخص شد که این زن جوان بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن خفه شده و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید

مرد جوانی که با مراجعه به پلیس مدعی بود پنج نفر را به قتل رسانده است، پس از بررسی‌های پلیسی به دستور بازپرس جنایی در مرکز روانی بستری شد.

بیشتر بخوانید

زن میان‌سالی که متهم است پسر شوهرش را به قتل رسانده و جسد او را در کوچه رها کرده است، در دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد.

بیشتر بخوانید

در پی کشف یک جسد نیمه سوخته در بیابان‌های اطراف آزادراه غدیر در شهرستان نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کد خبر 609861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.