پیش‌بینی رسانه مطرح انگلیسی از ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲

کارلوس کی‌روش سرمربی ایران چه کسی را برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب می‌کند؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه گل، در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار داده است: ایران سومین جام جهانی متوالی خود را تجربه خواهد کرد و امیدوار است که برای اولین بار در تاریخ خود، از مرحله گروهی به مرحله اول حذفی، صعود کند. شاگردان کارلوس کی‌روش، چهار سال پیش در روسیه عملکرد دلگرم کننده‌ای داشتند و در گروهی که غول‌های اروپایی مانند اسپانیا و پرتغال و همچنین تیم آفریقایی مراکش در آن حضور داشتند، سوم شدند. آنها این بار با انگلیس، ولز و ایالات متحده آمریکا در گروه B قرار گرفتند و پس از نمایش ضعیف حریفان خود در مسابقات فیفادی پیش رو، به کسب موفقیتی بی سر و صدا، خوش‌بین خواهند بود.

دروازه‌بان‌ها

علیرضا بیرانوند قرار است دروازه‌بان اول تیم ایران باشد. امیر عابدزاده و حسین حسینی پشتیبان او هستند و همچنین امیدوار به انجام دقایقی بازی خواهند بود. ‌

مدافعان

احسان حاج صفی که در آاک آتن بازی می‌کند، با بیش از ۱۰۰ بازی ملی برای کشور ایران باتجربه‌ترین بازیکن در خط دفاعی است. او مطمئناً یکی از اولین نام‌هایی است که بر هواپیمایی که راهی قطر خواهد بود، سوار می‌شود.صادق محرمی و صالح حردانی نیز با درخشش در بازی‌های اخیر برای تیم ملی، امیدوار و مطمئن هستند که لیست نهایی حضور خواهند داشت.

بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاده و میلاد محمدی نیز برای حضور در خط دفاعی ایران در جام جهانی با سایرین رقابت خواهند کرد.

هافبک‌ها

سامان قدوس هافبک برنتفورد، وحید امیری از پرسپولیس و احمد نورالله‌ی از الوکره قطر، همگی از حضور نامشان در لیست ۲۶ نفره مطمئن خواهند بود.

سعید عزت اللهی دقایقی را برای تیم ملی به میدان رفته و او هم به حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز امیدوار خواهد بود.

مهاجمان

ایران خط حمله قدرتمندی دارد که سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری فرد را در خود جای داده است.

ترکیب یازده نفره و احتمالی ایران:

بیرانوند قرار است پشت دفاع چهار نفره متشکل از محرمی، حسینی، محمدی و کاپیتان حاج صفی از دروازه حراست کند. قدوس، امیری و نورالله‌ی در خط هافبک کمک خواهند کرد و مثلث طارمی، انصاری فرد و آزمون خط حمله را تشکیل خواهند داد.

ترکیب ایران سیستم ۴-۳-۳ به شرح زیر است:

بیرانوند، محرمی، حسینی، محمدی، حاج صفی، قدس، امیری، نورالله‌ی، طارمی، انصاری فرد، آزمون.

کد خبر 609850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    2 1
    این ترکیب دفاه خیلی ضعیف هست گمان نمی کنم از کنعانی زاده وشجاه بگذره
  • سجاد IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    1 0
    سلام بر هم وطن ترکیب ایران خیلی خبه ولی ایران یک مشکلی دارد ک بخاطر همون گل میخورد وقتی ایران یک گل میزند خیال میکنه برنده هس یا میکشه ب دفاعی عقب بازی میکنه و مثل قبل حمله نمیبره که گل دیگری بزند.....یا وقتی گل میخورد انگار باخته و بی روحیه میشه نمی تواند بازی کند و اینم باعث باختن هس اگ این مشکلاتو نداشته باشم صددرصد قهرمانه