حساب فتنه‌گران از فتنه‌زده ها جداست/ دلسوزانه نگذارید امر به معروف تعطیل شود

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه حساب فتنه گران از فتنه زده‌ها جداست، گفت: دلسوزانه و با مهربانی نگذارید امر به معروف تعطیل شود زیرا دشمنان با چنین حرکت‌هایی تلاش می‌کنند که این اصل بزرگ دینی کمرنگ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی عصر امروز - سه‌شنبه دوازدهم مهرماه- در اجتماع حماسی بانوان مهدوی استان اصفهان اظهار کرد: حضور سپاه فاطمیون و لشکریان زینبیون در سنگر دفاع از ولایت در شب شروع ولایت امام زمان (عج) از برجسته‌ترین مصادیق عمل صالح است.

وی با اشاره به لزوم قدردانی از نعمت‌های الهی در شب شهادت امام حسن عسگری و عزایی که صاحب آن حضرت صاحب‌الزمان (عج) است، افزود: در پیشگاه خدا از این امت و زنان غیور و شاگردان مکتب فاطمه که نه فقط در دوران دفاع مقدس، پیکر بیش از ۳۰۰ شهید را تشییع کردند بلکه امروز در برابر تهاجم به حجاب فتنه‌ها و هجمه به هویت زن مسلمان با حضور خود در میدان حماسه می‌آفرینند، شکرگذاری می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مردم را در همه صحنه‌ها الگوی جهاد، حرکت و مبارزه دانست و افزود: زنان اصفهان امروز هم ثابت کردند اهل کوفه نیستند و رهروان شایسته حضرت زینب (س) هستند همانگونه که رهبر معظم انقلاب دیروز با حمایت و اعتماد به شما دیروز فتنه‌گران را رسوا کرد و جواب استکبار را داد.

وی پیام این اجتماع مردمی را ایستادگی در برابر دنیای استکبار دانست و گفت: امام راحل (ره) بیش از سی سال قبل به شما اخطار داد که اگر مقابل دین ما بایستید در مقابل همه دنیای شما می‌ایستیم، امروز هم استکبار و ایادی آن بدانند این امت سعه صدر نشان می‌دهد زیرا شما خودتان به میدان نیامدید و فرزندان ما را فریب دادید.

حجت الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: ای کسانی که فرزندان ما را فریب می‌دهید، چرا خودتان به میدان نمی‌آیید، موضع ما در برابر شما این است که اگر به قرآن، حجاب و مقدسات ما توهین کنید، بدانید که اگر ملاحظه و دلسوزی جوانانی که فریب خوردند نبود، امروز شما قطره‌ها در این اقیانوس بزرگ انقلابیون نابود می‌شدید.

وی دلیل فتنه‌انگیزی دشمن را نگرانی از زنده بودن اسلام و انقلاب و ادامه پیشروی آن بیان کرد و گفت: اگر آمریکا نسبت به انقلاب احساس خطر نمی‌کرد و باور نداشتند که انقلاب به آرامی جانشان را می‌گیرد در برابر آن نمی‌ایستادند و این قانون خداست که همواره در برابر جبهه حق باطلی باشد زیرا در این صحنه‌ها انسان‌ها جوهر خود را آشکار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، یکی از بزرگترین دستورات دین به زن و مرد مومن را داشتن روحیه جهاد بیان کرد و تاکید کرد: جهاد یک وظیفه همیشگی است اما مصداق آن در زمان تغییر می‌کند، زمانی مردان به جبهه می‌رفتند اما امروز حمله دشمن از جنس فتنه و تحریف و با عملیات نرم است که در اینجا جهاد سخت‌تری وجود دارد.

وی با اشاره به پیشتازی زنان در جهاد تببین اظهار کرد: نخستین الگوی جهاد تببین که در برابر فتنه ایستاد و افشاگری کرد، حضرت زهرا (س) بود و پس از او حضرت زینب (س) این راه را ادامه داد و امروز باید حماسه و جهاد تببین و جهاد با تحریف ادامه یابد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره نقش زنان در پشتیبانی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اکنون زنان مومن کشور، شجاعانه و فاطمی گونه در برابر فتنه دشمن می‌ایستند و کمر ایادی و نوکران خودفروخته در برابر استکبار را می‌شکنند.

وی بیش از چهار دهه فتنه‌گری را نشان‌دهنده تلاش دشمن برای مقابله با انقلاب بیان کرد و افزود: این اولین و آخرین فتنه نخواهد بود اما با اینکه هربار دشمن تصور می‌کند تیر خلاص زل به مردم زده است باز هم مردم ما را نمی‌شناسد و له فتنه‌گری ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خروجی فتنه را ذلت بیشتر آنها، عزت انقلاب و نابودی منافقان اعلام کرد و گفت: دراین فتنه‌ها تنها چند دختر فریب خورده کشف حجاب نکردند بلکه بسیاری از سیاسیون مدعی انقلابی‌گری و دینداری از چهره خود کشف حجاب کردند و نشان دادند با این امت نیستند نوکر استکبار هستند.

وی فتنه‌گران و طراحان اصلی حوادث اخیر را آمریکا و اسرائیل معرفی کرد و ادامه داد: آنها که بیش از ۴۰ سال است هرآنچه در توان داشتند را بر ضد انقلاب به کار گرفتند، گارگردان و طراحان اصلی حوادث اخیر هستند بنابراین فریادمان را بر سر آمریکا می‌زنیم و مشغول بچه‌های فریب خورده نمی‌شویم.

وی دومین گروه دوم حاضر در فتنه را کسانی دانست که هنوز بعد از سال‌ها دل در گرو غرب دارند و تاکید کرد: منفعلان و سکولارها باید چشم باز کنند و ببینند که انقلاب، آمریکا را از کدخدایی به ذلت کشانده است، باید زودتر برایت بجویند و به جامعه بازگردند زیرا بعد از چهل سال باید برخی باور کنند که انقلاب شده و آمریکا را زیر پا گذاشتیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی گروه سوم حاضر در فتنه را فریب‌خورده ییان کرد و افزود: فرزندان ما باید چشم باز کنند و ببینید چه کسی آنها را مدیریت می‌کند و به میدان می‌فرستد اما خودش حضور نمی‌یابد، آنها فرزندان ما را ابزار دست خود کرده و قصد سوءاستفاده از شور و هیجان جوانان را دارند.

وی از مسؤلان قوه قضائیه و نیروهای نظامی و انتظامی خواست به فتنه‌گران ظالم به ملت رحمن نکنند و اظهار کرد: جوانان فتنه زده را با آغوش باز و مهربانی می‌پذیریم زیرا حساب فتنه‌گران از فتنه‌زده ها جداست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از مردم خواست دلسوزانه و با مهربانی نگذارند امر به معروف تعطیل شود و گفت: دشمنان تلاش می‌کنند با این حرکت‌ها اصل بزرگ دینی را کمرنگ شود اما باید با مهربانی امر به معروف کنیم تا جوانان از دست دشمن رها شوند.

کد خبر 609831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.