کمبود پیاده‌روهای مناسب‌سازی شده از معضلات پایتخت است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مسائل و معضلات در شهر تهران کمبود پیاده‌روهای مناسب‌سازی شده جهت استفاده خانواده‌ها و شهروندان تهرانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرجس سلیمانی امروز _سه‌شنبه دهم مهرماه _ در نود و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری در خصوص تعیین تکلیف پیاده‌روه‌ها به ویژه در کوی‌های منتهی به مدارس، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی بسیاری از خانواده‌ها توانایی استفاده از سرویس مدارس را ندارند و هزینه‌های قابل توجهی در این خصوص به آن‌ها تحمیل می‌شود، بنابراین ملزم به استفاده از پیاده‌روها هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل و معضلات در شهر تهران کمبود پیاده‌روهای مناسب‌سازی شده به منظور استفاده خانواده‌ها و شهروندان تهرانی است، ادامه داد: دشواری مسیر می‌تواند تأثیر روانی بسیاری برای کودکان به دنبال داشته باشد، این معضل را می‌توان در مرحله اول با اختصاص مسیری به شعاع ۵۰۰ متر از هر سمت برای مدارس ابتدایی و در مرحله بعدی برای مدارس راهنمایی رفع کرد.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأیید این مسئله در پاسخ به تذکر سلیمانی، اظهار کرد: اهتمام ما بر مسیرهای اتومبیل‌رو بوده است، در حالی که ارزشی برای پیاده‌روها قائل نبوده‌ایم. حتی در بسیاری از مناطق کوی‌ها بدون پیاده‌رو است و تلاش می‌شود پیگیری‌های لازم برای رفع این مسئله نیز انجام شود.

کد خبر 609810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.