درخواست مهم ژاوی از رسانه ها در خصوص مسی!

ژاوی از توضیح در مورد گزارش‌هایی که حاکی از آن است که بارسلونا به دنبال آوردن لیونل مسی به خانه در تابستان ۲۰۲۳ است، خودداری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژاوی از توضیح در مورد گزارش‌هایی که حاکی از آن است که بارسلونا به دنبال آوردن لیونل مسی به خانه در تابستان ۲۰۲۳ است، خودداری می‌کند.

برنده هفت بار توپ طلا، که در سال ۲۰۲۱ با انتقال به پاری سن ژرمن از نیوکمپ خداحافظی کرد، در پایان فصل جاری و زمانی که قراردادش در فرانسه به پایان می‌رسد، دوباره بازیکن آزاد می‌شود. گمانه‌زنی‌ها درباره ادامه مسیر فوتبالی لئو به سمت کاتالونیا وجود دارد، اما سرمربی فعلی بارسا، و هم تیمی سابق مهاجم آرژانتینی، می‌خواهد قبل از تصمیم‌گیری در مورد آینده‌اش، می‌خواهد با مسی حرف بزند.

وقتی دوباره درباره بازگشت مسی به بارسلونا از ژاوی سوال شد، به خبرنگاران گفت: "بیایید ببینیم چه می‌شود، اما اکنون زمان صحبت در مورد آن نیست. تو می‌دانی که من چه عشقی به او دارم. او یک دوست است و من همیشه برای او بهترین‌ها را آرزو خواهم کرد. بارسا خانه اوست، اما ما در مورد [آینده اش] هم هیچ لطفی به او نمی‌کنیم. بیایید او را در آرامش بگذاریم تا از اوقات خود در پاریس لذت ببرد و برای او بهترین‌ها را آرزو کنیم.

مسی به طرز عجیبی از سیستم آکادمی لاماسیا بارسا خارج شد و به یک فوق ستاره جهانی تبدیل شد، با ۶۷۲ گل ثبت شده برای این باشگاه از طریق ۷۷۸ بازی که ۱۰ عنوان قهرمانی لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان را به ارمغان آورد.

قرارداد دو ساله با پاری سن ژرمن رو به پایان است، در فصلی که مسی نیز در تلاش برای قهرمانی در جام جهانی خواهد بود و شکی نیست که در صورت امکان، از او با آغوش باز در نیوکمپ استقبال می‌شود. درست زمانی که تولد ۳۶ سالگی او جشن گرفته خواهد شد.

کد خبر 609808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.