پیش‌بینی ۴۱ پروژه زودبازده برای منطقه ۲ مشهد

مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد گفت: برای منطقه دو ۴۱ پروژه زودبازده با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تمام پروژه‌ها پس از پیشنهاد توسط مردم، در کمیته نظارتی تایید شده است و به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد رسیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی رضازاده‌همدانی در حاشیه بازدید از پروژه‌های زودبازده منطقه دو که با حضور شهردار این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در آغاز اجرای پروژه‌های زودبازده در مناطق شهرداری قرار گرفته‌ایم؛ برای منطقه دو ۴۱ پروژه زودبازده با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تمام پروژه‌ها پس از پیشنهاد توسط مردم، در کمیته نظارتی مورد تأیید و به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد رسیده است که تا پایان آبان‌ماه امسال بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: هدف ما در فاز دوم تکمیل پروژه‌های نیازمند بودجه است، البته بودجه آن چند برابر و سطح اقدامات آن بیشتر از پروژه‌های خرد است.

مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد در خصوص تفاوت پروژه‌های زودبازده با دیگر پروژه‌های جاری، تصریح کرد: تعداد فرایندهای بدنه شهرداری و زمان اجرا در این‌گونه پروژه‌ها کوتاه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۹۱ پروژه زودبازده در ۱۱ منطقه شهری تعریف شده است و در حال اجرا است.

کد خبر 609807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.