دربی ایرانی‌ها در لیگ‌ قهرمانان اروپا+عکس

تیم‌های فوتبال بایرلورکوزن آلمان و پورتو پرتغال امشب با مهاجمان ایرانی‌شان در مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های لیگ‌قهرمانان اروپا در هفته سوم، امشب برگزار خواهد شد و دو بازیکن ایرانی حاضر در تیم‌های باشگاهی‌شان باید در مقابل یکدیگر قرار بگیرند و این یکی از جذاب‌ترین اتفاقات برای ایرانی‌ها در لیگ‌قهرمانان اروپا خواهد بود.

تیم فوتبال بایرلورکوزن امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در لیگ‌قهرمانان اروپا میهمان پورتو است. این بازی حساسیت زیادی برای فوتبال‌دوستان ایرانی دارد؛ چراکه به نوعی دربی ایرانی‌ها در لیگ‌قهرمانان اروپا به شمار می‌رود.

لورکوزن سردار آزمون را در اختیار دارد و در مقابل، پورتو مهدی طارمی را در ترکیب خود می‌بیند. احتمال هم می‌رود هر دو مهاجم ملی‌پوش کشورمان از ابتدا در ترکیب تیم‌هایشان قرار بگیرند و این مسئله جذابیت و حساسیت تقابل آزمون و طارمی را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

از همین‌رو تقابل طارمی با آزمون سوژه نشریه «اوجوگو» پرتغال شد. این رسانه پرتغالی در صفحه اول چاپ امروز به این تقابل پرداخت و نوشت: مهدی طارمی در بازی امشب مقابل بایر لورکوزنی بازی می‌کند که در ترکیبش سردار آزمون دیگر بازیکن ایرانی را در اختیار دارد. تقابل دو بازیکن ایرانی که در تیم‌ملی کنار همدیگر بازی می‌کنند جالب خواهد بود.

دربی ایرانی‌ها در لیگ‌قهرمانان اروپا+عکس

کد خبر 609784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.