اجرای سیستم روشنایی ۳ بوستان شهر

شهردار زرند از اجرای سیستم روشنایی سه بوستان هفت تیر، فجر و شهدای مدافع حرم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از روشنایی سه بوستان هفت تیر، فجر و شهدای مدافع حرم در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: تلاش داریم تا پایان امسال بخش قابل توجهی از بوستان‌های شهر به سیستم روشنایی تجهیز شود.

وی افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری روشنایی بوستان‌های سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون سیستم روشنایی تعدادی از پارک‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی اجرا شده است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: شهرداری به منظور روشنایی بوستان‌های سطح شهر کارهای عقب مانده زیادی دارد و سعی داریم عملیات روشنایی بوستان‌ها بر اساس اولویت‌ها انجام شود.

ضیاءالدینی با بیان اینکه طراحی متناسب نورپردازی پارک‌ها و فضای سبز محوطه با محیط اطراف بر روشنایی و زیبایی چهره شهر نقش مؤثری دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه نورپردازی و روشن کردن فضاهای شهری تأثیر بسزایی بر افزایش کیفیت زندگی شهری دارد، اجرای این طرح رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات شهروندان در حوزه شهری یکی از برنامه‌های شهرداری است، گفت: پروژه زیرسازی و تسطیح کوچه شماره ۱۱ خیابان شهید عربزاده به زودی اجرا می‌شود.

شهردار زرند با بیان اینکه تعامل میان شهروندان و دستگاه‌های خدماتی موجب تسهیل در اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی بهتر می‌شود، تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری با بررسی مشکلات و رفع نواقص موجود در محلات سعی دارد ضمن رضایتمندی شهروندان، دغدغه‌ها و مشکلات حوزه شهری را برطرف کند.

ضیاءالدینی افزود: مشکلات و درخواست‌هایی که جنبه اجرایی، عملیاتی، خدماتی دارد در مدت زمان کوتاهی بررسی و اجرایی خواهد شد تا از این طریق بخشی از رضایت شهروندان حاصل شود.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان قرار دارد و با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 609781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.