خیابانی در مشهد به نام بسیجی شهید مزین می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله)، یکی از دستورکارهای جلسات علنی شوراها نام‌گذاری خیابان‌ها به نام شهدای گرانقدر است، لذا نام‌گذاری خیابانی به نام شهید دوست‌محمدی که در اغتشاشات اخیر به مقام شهادت نائل آمد در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو امروز _سه‌شنبه دوازدهم مهرماه_ در پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد از تصویب طرح دوفوریتی نامگذاری یکی از معابر شهر مشهد به نام شهید مدافع امنیت، «محمدرسول دوست‌محمدی» خبر داد و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها و رویکردهای شورای ششم شهر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله)، یکی از دستور کارهای جلسات علنی شوراها به نامگذاری خیابان‌ها به نام شهدای گرانقدر اختصاص یافته است، بر همین اساس، با توجه به اینکه شهید دوست‌محمدی، در اغتشاشات اخیر به مقام شهادت نائل آمد، این نامگذاری در دستور کار قرار گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: پس از بررسی‌های مختلف، کوچه محل سکونت این بسیجی شهید، در خیابان «رضا» احمدآباد، به نام شهید «محمدرسول دوست‌محمدی» مزین شد.

وی تصریح کرد: بی‌شک جریان انقلاب و امت حزب‌الله، قدردان و قدرشناس خون‌های پاکی که برای این مرز و بوم ریخته شده هستند و راه این شهدا همچنان ادامه‌دار و پر رهرو خواهد بود.

کد خبر 609779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.