یک ستاره در لیست مازاد منچستریونایتد!

گری نویل می‌گوید دوران داوید دخیا در منچستریونایتد تحت رهبری اریک تن هاخ می‌تواند «کوتاه» باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گری نویل می‌گوید که دوران داوید دخیا در منچستریونایتد تحت رهبری اریک تن هاخ می‌تواند «کوتاه» باشد.

این دروازه‌بان ۳۱ ساله، با سابقه‌ترین بازیکن اولدترافورد است که در سال ۲۰۱۱ پس از انتقال از اتلتیکو مادرید، قهرمانی در لیگ برتر را زیر نظر سر الکس فرگوسن تجربه کرد، اما سوالاتی در مورد ارزش او در لیگ برتر پرسیده می‌شود. ازآنجاکه تن هاخ، سرمربی هلندی به دنبال بازی سازی تیمش از عقب است، ناتوانی دخیا در بازی مؤثر با پا، می‌تواند منجر به تغییر دروازه‌بان این تیم در سال ۲۰۲۳ شود.

مدافع افسانه‌ای سابق یونایتد، گری نویل، درباره برخی تصمیمات بزرگ در منچستر گفته است: «همه ما می‌دانیم که تن هاخ می‌خواهد این تیم یونایتد را به کجا برساند، او ۷۵ درصد مالکیت توپ می‌خواهد، بازیکنانی که می‌توانند توپ را کنترل کنند. مدافعان می‌توانند توپ را کنترل کنند و دروازه بان هم باید روی توپ مسلط باشد. من در داوید دخیا گمان می‌کنم که دوران حرفه‌ای او در یونایتد زیر نظر تن هاخ کوتاه خواهد بود. او [تن هاخ] روی فلسفه‌اش برای بازی کردن از عقب، پاس‌های سریع به خط میانی، مصمم است.»

دخیا وارد آخرین سال قراردادش با یونایتد شده است، اما یک گزینه تمدید ۱۲ ماهه در قرارداد او وجود دارد که می‌تواند فعال شود و مانع از جدایی او به صورت آزاد در پایان فصل جاری شود.

ملی‌پوش اسپانیایی که چهار بار بهترین بازیکن سال منچستریونایتد شده است، در ۴۹۶ بازی برای یونایتد حضور داشته و او را در رده یازدهم لیست باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه از نظر تعداد بازی قرار داده است.

کد خبر 609757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.