تاکسی‌های ون قزوین نوسازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی‌های ون سازمان تاکسیرانی با جایگزینی تاکسی‌های ون جدید ساخت ایران‌خودرو با شرایط استثنایی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، محمدرضا وثوق‌نیا اظهار کرد: با اعلام اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، طرح نوسازی ناوگان فرسوده ون سازمان تاکسیرانی با جایگزینی تاکسی‌های ون جدید ساخت ایران‌خودرو با شرایط استثنایی از طریق پیش‌ثبت‌نام و به شرط اسقاط یک دستگاه تاکسی ون فرسوده انجام می‌شود.

وی افزود: درحال‌حاضر قیمت این تاکسی‌های ون یک میلیارد و ۳۵۰ هزار تومان است که ۳۵۰ میلیون تومان آن آورده تاکسیرانان متقاضی، ۶۰۰ میلیون تومان آن یارانه بلاعوض دولت و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت وام قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله تأمین می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: اکنون حدود ۵۰ دستگاه تاکسی ون که ظرفیت جابه‌جایی ۱۰ مسافر را دارد در ناوگان سازمان تاکسیرانی مشغول فعالیت است.

وثوق‌نیا تصریح کرد: خودروهای ون جدید دارای کیفیت، امکانات و قابلیت‌های بهتری نسبت به ون‌های فرسوده فعلی است و امیدواریم با جایگزینی این تاکسی‌های ون، گام مهم و مؤثری در راستای رفاه و رضایت شهروندان و تاکسیرانان و ارتقای سیما و منظر شهری برداریم.

وی گفت: متقاضیان در صورت داشتن هرگونه پرسشی می‌توانند با واحد نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۰۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر 609755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.