گلوگاه‌های محله طاحونه بازگشایی می‌شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمرکز این منطقه بر آزادسازی گلوگاه‌های اصلی و معابری است که به لحاظ تردد، اهالی یک محله دچار مشکل باشد، گفت: بازگشایی گلوگاه‌های محله طاحونه در دستور کار است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازگشایی گلوگاه‌های سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری است، از این رو در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان بازگشایی گلوگاه‌های محله طاحونه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تمرکز منطقه ۱۱ بر آزادسازی گلوگاه‌های اصلی و معابری است که به لحاظ تردد، اهالی یک محله دچار مشکل باشد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه محله طاحونه یکی از محله‌های قدیمی منطقه ۱۱ شهرداری است که روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر آن یکی از درخواست‌های چندین ساله شهروندان آن بوده است، تصریح کرد: روکش آسفالت ۳۰ هزار مترمربع از معابر محله طاحونه با هزینه چهار میلیارد تومان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های آسفالت منطقه تا چند روز آینده در محله زاجان مشغول فعالیت می‌شوند که این اقدام جدا از سایر اقدامات مربوط به لکه‌گیری آسفالت در نقاط مختلف منطقه است و امیدواریم بتوانیم تمام معابر فرعی و اصلی را روکش آسفالت کنیم.

محمدحسینی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری در زمینه ارتقای کیفی محله‌های منطقه ۱۱، اضافه کرد: در این راستا با اولویت‌بندی محله‌های این منطقه و استفاده از ظرفیت تمام ذی‌نفعان و مشارکت شهروندان با شناسایی وضعیت موجود هر محله در ابعاد مختلف کالبدی، زیست‌محیطی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ترافیکی، شناسنامه هر محله تدوین و سپس با رویکرد برنامه‌ریزی همگرا برای احصای نقاط ضعف، قوت، نیازسنجی و اولویت‌بندی آنها اقدام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از اولویت‌بندی محله‌های این منطقه، برای هدف‌گذاری و تعیین راهبردها و سیاست‌های اجرایی و تدوین برنامه عملیاتی جهت ارتقای کیفی محله، برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت انجام می‌شود.

کد خبر 609754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.