فرصت توسعه پرشتاب بلوار پیامبر اعظم(ص) قم ایجاد شده است

رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با اشاره به الحاق اراضی بلوار پیامبر اعظم(ص) به محدوده شهری، گفت: با الحاق این اراضی، امکان توسعه و رونق این محور شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، علی رمضانی در پنجاه‌وششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به دریافت مجوز متمم قرارداد در بلوک ۱۴ بلوار پیامبر اعظم (ص)، اظهار کرد: موضوع این سرمایه‌گذاری به‌صورت مستمر در شورای عالی سرمایه‌گذاری و کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم بررسی‌شده است.

وی ادامه داد: شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری شهرداری و مفاد قرارداد، این اجازه را به شهرداری و سرمایه‌گذار می‌دهد تا جانشین دیگری به شرط احراز صلاحیت، این پروژه را به سرانجام برساند.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم تصریح کرد: شهرداری قم در نظر دارد این پروژه را به سرمایه‌گذار بلوک ۱۵ این بلوار که یکی از شرکای قابل اعتنای شهرداری است، واگذار شود.

وی با اشاره به الحاق اراضی بلوار پیامبر اعظم (ص) به محدوده شهری، گفت: با الحاق این اراضی امکان توسعه و رونق این محور شتاب بیشتری خواهد گرفت.

رمضانی دریافت مجوز اقاله قرارداد در بلوک ۱۹ بلوار پیامبر اعظم (ص) را نیز مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: این پروژه به خاطر بعضی حساسیت‌های امنیتی و هم‌جواری با پروژه یکی از نهاد نظامی، اقاله و زمین تحویل سپاه استان شده است.

کد خبر 609748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.