ایران ۸ _ ویتنام یک/شاگردان شمسایی به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسیدند

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال آسیا مقابل ویتنام قرار گرفت که با هشت گل این تیم را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران امروز _سه‌شنبه دوازدهم مهرماه_ در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه رو در روی ویتنام قرار گرفت که با هشت گل این تیم را شکست داد.

دیدار تیم‌های ایران و ویتنام

مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران: سعید مؤمنی، مسلم اولادقباد، حسین طیبی، محمدحسین درخشانی و سالار آقاپور.

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ویتنام: هو وان، چاو داون فات، نیگوین مان، نیگوین آن، نیگوین مین.

شرح بازی: ایرانی‌ها بازی را هجومی شروع کردند و با فشاری که روی دروازه ویتنام آوردند، توانستند چند موقعیت خوب گلزنی به دست آورند. بازیکنان ویتنام تا دقیقه ۴ بازی در دفاع هستند و هو وان موفق شده دروازه تیم خود را بسته نگه دارد. بازیکنان ایران تا دقیقه ۵ بازی حدود شش موقعیت قطعی گل را نتوانستند وارد دروازه حریف کنند. بازیکنان ویتنام روی یک توپ‌گیری شوتی به سمت دروازه ایران زدند که مؤمنی با یک عکس‌العمل خوب اجازه نداد این ضربه به گل تبدیل شود. طیبی در دقیقه ۷ بازی گلزنی کرد و ویتنام درخواست تایم استراحت داد. ویتنام تک موقعیت‌هایی به دست می‌آورد، ایرانی‌ها روی شوت زنی از راه دور گلزنی می‌کنند. ویتنامی‌ها برای جبران گل از سیستم پاور پلی استفاده می‌کنند. بازیکن ویتنام روی یک خطا کارت زرد دریافت کرد، پاور پلی ویتنامی‌ها باعث شد بازهم گل دریافت کنند. هو وان عملکرد خوبی در دروازه ویتنام از خود نشان داده است. نیمه اول با نتیجه ۴ بر صفر به سود ایران تمام شد.

نیمه دوم: بازی تا دقیقه ۴ در نیمه دوم موقعیتی جدی ندارد، ایرانی‌ها از دقیقه ۵ بهتر شدند و موقعیت سازی و گلزنی می‌کنند. ویتنامی‌ها برای گلزنی تلاش می‌کنند، اما در ضربات آخر موفق نیستند. ایران موقعیت‌های خوبی از جمله شوت به تیک دروازه دارد، جوان به دلیل مصدومیتی جزئی از بازی بیرون رفت. ایران در دقیقه ۳۳ هفت گل شد. شاگردان شمسایی قصد دارند روی کار تیمی به گل‌های بعدی برسند. ویتنامی‌ها در دقیقه ۲۸ نخستین گل خود را به ثمر رساندند و تلاش زیادی برای گلزنی دارند. در نهایت بازی با نتیجه ۸ بر ۱ به نفع ایران به اتمام رسید.

شرح گل:

دقیقه ۷( ایران): اولاد قباد توپی برای طیبی فرستاد که این بازیکن به صورت سر ضرب توپ را ازروی هوا تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۱۰( ایران): سعید احمد عباسی پاسی در عرض برای آقاپور ارسال کرد که این بازیکن با یک شوت مهار نشدنی گلزنی کرد.

دقیقه ۱۰( ایران): علیرضا رفیعی پور با یک شوت کات دار از راه دور برای سومین بار دروازه ویتنام را باز کرد.

دقیقه ۱۷ (ایران): بازیکنان ویتنام در پاور پلی توپ رااز دست دادند که طیبی از زمین ایران شوتزنی کرد و دروازه خالی تیم حریف باز شد.

دقیقه ۲۵( ایران): بازیار روی پاس هم تیمی خود ایران را ۵ گل کرد.

دقیقه ۲۸( ایران): جوان با یک توپ گیری پاسی برای اولادقباد فرستاد که این بازیکن به یک ضربه دقیق دروازه ویتنام را باز کرد.

دقیقه ۳۳( ایران): شوت بازیکن ایران به تیرک دروازه ویتنام برخورد کرد و در برگشت به طیبی رسید که این بازیکن هم توپ را وارد دروازه خالی تیم حریف کرد.

دقیقه ۲۸( ایران): سعید احمد عباسی روی یک حرکت انفرادی و جای گذاشتن بازیکن و دروازه‌بان ویتنام گلزنی کرد.

دقیقه ۲۸(و ویتنام): بازیکنان ویتنام روی یک کار تیمی به دروازه ایران رسیدند و روی پاس کاری‌های متعدد پاهام دوک هوا دروازه ایران را باز کرد.

کد خبر 609728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.