منشا رفتارهای غیرعاقلانه، نبود تدبیر و بینش است

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر گفت: جوانان، دختران، پسران، دانش آموزان و دانشجویان روحیه حماسی دارند، اما آنچه باعث می‌شود رفتارهای غیرعاقلانه از آن‌ها سر بزند نداشتن تدبیر و بینش کامل است.

مرتضی سالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: تاکنون خمینی‌شهر در بحث اغتشاشات سربلند بوده و هیچ‌گونه مسئله‌ای در این شهرستان شاهد نبودیم و شهر در آرامش کامل است.

وی ادامه داد: خمینی‌شهر به واسطه بافت مذهبی و حماسه‌ای که دارد تاکنون در مراسم مختلف مذهبی از جمله اربعین حسینی و ایام محرم درخشیده است که نشان‌دهنده هوشیاری مردم این شهرستان است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر با بیان اینکه از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که جهت پیشگیری از حوادث و حفظ امنیت مردم تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم، تصریح کرد: مردم نیز در اغتشاشات با تدبیر و درایت عمل کردند، از این رو شهر آرام بود و هیچ‌گونه خسارتی به زیرساخت‌های شهری وارد نشده است.

وی اضافه کرد: تبیین مهم‌ترین مسئله برای شناساندن انقلاب اسلامی ایران به جوانان است. معتقد هستیم که جوانان، دختران، پسران، دانش‌آموزان و دانشجویان روحیه حماسی دارند، اما آنچه باعث می‌شود رفتارهای غیرعاقلانه از آن‌ها سر بزند نداشتن تدبیر و بینش کامل است.

سالمی خاطرنشان کرد: لازم است به نحو احسن اطلاع‌رسانی انجام گیرد و به بینش شهروندان افزوده شود تا بر فضای دروغینی که دشمن به دنبال آن است، غلبه کنیم، چرا که منشأ تحریک بسیاری از جوانان و نوجوانان است.

وی در خصوص جایگاه زن در اسلام و حفظ حجاب، گفت: حجاب برای زن مصونیت است، نه محدودیت. عقیده ما بر این است که پوشش مناسب، حفظ حرمت و حریم زن لازم و ضروری است.

کد خبر 609722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.