الحاق اراضی پیرامون بلوار پیامبر اعظم(ص) به محدوده شهر قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به الحاق بلوار پیامبر اعظم(ص) به محدوده شهری قم، گفت: لازم است اصلاح قیمت منطقه‌ای اراضی این بلوار در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسلامی امروز _سه‌شنبه دوازدهم مهرماه_ در پنجاه‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به هفتم مهرماه و روز آتش‌نشانی و ایمنی، اظهار کرد: نیروهای آتش‌نشانی قم برای آسایش و حفظ جان و مال مردم از سلامتی خود گذشته‌اند.

وی با اشاره به سیزدهم مهرماه و آغاز هفته نیروی انتظامی، ادامه داد: امنیت و سلامتی دو نعمتی است که مورد بی‌مهری و کم‌توجهی قرار می‌گیرد، تقدیم ۱۳ هزار شهید توسط نیروی انتظامی در سطح کشور و ۱۲۰ شهید در استان قم، برای امنیت پایدار این مرزوبوم بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوادث اخیر مظلوم واقع شد، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر قم از نیروی انتظامی حمایت قاطع می‌کند و شهادت شهید زاهدلویی، بسیجی‌ای که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید را نیز تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به دریافت مجوز اعمال نشدن تخفیف‌های عوارض ارزش افزوده موضوع ماده ۳۰ تعرفه در بافت فرسوده بابت املاک فاز پنج عمار یاسر در صورت تنظیم نشدن صلح‌نامه، گفت: شهروندان هنوز نسبت به مزیت‌های صلح‌نامه‌های تنظیمی آشنایی لازم را ندارند و در صورتی که این روند در شهر نهادینه شود، مردم نسبت به آن علاقه‌مند می‌شوند.

اسلامی با اشاره به الحاق بلوار پیامبر اعظم (ص) به محدوده شهری قم، خاطرنشان کرد: لازم است اصلاح قیمت منطقه‌ای اراضی این بلوار در دستور کار شهرداری قرار گیرد. طبق قانون به جز انهار طبیعی، سایر نهرهایی که در سطح شهر وجود دارد در صورت آزادسازی، زمین آن متعلق به شهرداری خواهد بود.

وی با اشاره به مصوبه‌ای در خصوص مونوریل قم، اضافه کرد: در قالب سفر ریاست‌جمهوری به قم ۶.۸ کیلومتر این طرح با اعتبارات ملی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 609719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.