شهرداری تهران لایحه سند جامع هوشمندسازی را به شورای شهر ارائه نکرد

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری باید تا تیرماه لایحه سند جامع هوشمندسازی و پنجره ورود صدور مجوز را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه می‌داد، اما هنوز این اقدام انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر قائمی امروز _سه‌شنبه دوازدهم مهرماه_ در نودوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مدتی است از رسانه ملی، موضوع درگاه ملی مجوزها مورد پیگیری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مدتی پیش به مجلس شورای اسلامی دعوت شد تا در مورد این موضوع پاسخ دهد.

وی ادامه داد: در جلسه گذشته یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خصوص موضوع درگاه ملی مجوزها تذکر داد، این در حالی است که سال ۹۲ مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای داشت که بر اساس آن دولت مکلف شد؛ پایگاهی را برای صدور مجوز ایجاد کند.

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تا ساعت ۲۱ شب گذشته _دوشنبه یازدهم مهرماه_ حدود دو میلیون و ۹۰۰ هزار درخواست ثبت شده بود، تصریح کرد: این پایگاه مختص به صدور پروانه‌های صنفی است و تاکنون ۳۱ دستگاه به این سامانه متصل شده‌اند.

وی گفت: شهرداری تهران نیز به تازگی به سامانه درگاه ملی مجوزها پیوسته و پنجمین شهرداری کشور بوده که به این سامانه متصل شده است، هر چند که انتظار داشتیم شهرداری تهران در اتصال به این سامانه پیشرو باشد، این در حالی است که با ورود به بخش شهرداری تهران و اتصال به درگاه «تهران من» طی فرایند احراز هویت متوجه می‌شویم اتفاقی در این راستا رخ نداده است.

قائمی با بیان اینکه شهرداری تهران باید تا تیرماه لایحه سند جامع هوشمندسازی را به شورای اسلامی شهر ارائه می‌کرد، ادامه داد: شهرداری دو ماه قبل باید لایحه پنجره ورود صدور مجوز را به شورای اسلامی شهر ارائه می‌داد که هنوز این اقدام انجام نشده است.

کد خبر 609703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.