بیش از ۹ میلیارد جهت تکمیل تملکات خیابان شهید فهیمی اختصاص یافت

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم از اختصاص ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تملک دو پلاک باقی‌مانده در خیابان شهید فهیمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین صابری امروز _سه‌شنبه دوازدهم مهرماه_ در پنجاه‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه دریافت مجوز ایجاد ردیف برای خیابان شهید فهیمی مورد توجه است، اظهار کرد: دو پلاک در ابتدای این خیابان هنوز تملک نشده است، همچنین ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تملک این دو پلاک توسط کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم پیشنهاد شده است.

وی با اشاره به کاهش عوارض نوسازی هتل ملل، ادامه داد: با توجه به نبود دسترسی‌های لازم به این مرکز اقامتی، کاهش عوارض نوسازی تا سقف ۳۲۵ میلیون تومان در دستور کار شورای اسلامی شهر قم قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: دریافت مجوز ایجاد ردیف برای تملک مدرسه آمنه و فیاض‌بخش در میدان شهید امینی‌بیات واقع در منطقه دو مورد توجه بوده و تملک این دو مدرسه با هدف تعریض خیابان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به دریافت مجوز اعمال نشدن تخفیف‌های عوارض ارزش افزوده موضوع ماده ۳۰ تعرفه در بافت فرسوده بابت املاک فاز پنج عمار یاسر در صورت تنظیم نشدن صلح‌نامه، گفت: طبق این مصوبه، برای افرادی که صلح‌نامه تنظیم کرده باشند، تخفیف اعمال خواهد شد.

صابری با بیان اینکه دریافت مجوز متمم قرارداد در بلوک ۱۴ بلوار پیامبر اعظم (ص) در دست پیگیری است، افزود: سرمایه‌گذار قبلی صلاحیت و توانایی لازم جهت اتمام این پروژه را ندارد و لازم است تا سرمایه‌گذار جدید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

وی افزود: مصوبه دریافت مجوز افزایش سرمایه نزد بانک شهر به دلیل جلوگیری از کاهش سهم شهرداری از این بانک در نظر گرفته شده است.

کد خبر 609702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.