نیروی انتظامی مظلوم واقع شده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: همان‌گونه که روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ "نیروی انتظامی مظلوم واقع شده و از هر طرف به آن تاخته شده است"، اما با رعایت کامل شرایط انسانی، دوستی و محبت وظیفه خود را به درستی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه دوازدهم مهرماه_ در نودوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ضمن قدردانی از عملکرد مؤثر نیروی انتظامی در حوادث اخیر، اظهار کرد: همان‌گونه که روز گذشته رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ "نیروی انتظامی مظلوم واقع شده و از هر طرف به آن تاخته شده است"، اما با رعایت کامل شرایط انسانی، دوستی و محبت وظیفه خود را به درستی انجام داده است.

وی با بیان اینکه از نیروی انتظامی برای کنترل اغتشاشات اخیر تشکر می‌کنیم، ادامه داد: قدردان زحمات نیروی انتظامی هستیم و هفته نیروی انتظامی را گرامی می‌داریم، همچنین امیدواریم برنامه‌های مؤثری برای شناساندن خود به شهروندان داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: روز گذشته سه شهید نیروی انتظامی در سراسر کشور توسط شهروندان تشییع شدند؛ شهروندان قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند.

وی با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دانشکده پلیس، خاطرنشان کرد: ایشان به صورت آشکار، متقن و با روشنگری تمام خطاب به دشمنان هشدار دادند، خداوند را سپاسگزاریم و امیدواریم سلامتی و توانمندی بیشتری به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) عنایت کند.

کد خبر 609699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.