اجرای ۶.۸ کیلومتر مونوریل با اعتبارات ملی در قم

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: مجوز اصلاح و تکمیل بند ۳ لایحه با موضوع دریافت مجوز بند ۵ و ۲۵ مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در خصوص پروژه مترو و مونوریل مورد توجه است، از این‌رو در قالب سفر رئیس‌جمهوری به قم، دولت نسبت به اجرای ۶.۸ کیلومتر مونوریل مصوبه قانونی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید اخوان امروز _سه‌شنبه دوازدهم مهرماه_ در پنجاه‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، اظهار کرد: کاهش مساحت طرح‌های عمرانی، بیشترین درصد از مطالبات شهروندان از شهرداری را تشکیل می‌دهد که این مطالبات بر اساس سال اعلامی محاسبه و پرداخت می‌شود.

وی دریافت مجوز ایجاد ردیف برای تملک مدرسه آمنه و فیاض‌بخش در میدان شهید امینی بیات در منطقه دو را اقدامی ضروری دانست و ادامه داد: از ابتدای سال جاری افزایش ردیف بودجه‌های جدید بیشتر از پیش‌بینی‌های اولیه بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: از ابتدای امسال ردیف‌های بودجه جدید به بودجه شهرداری قم افزوده شده است، همچنین مجوز اصلاح و تکمیل بند ۳ لایحه با موضوع دریافت مجوز بند ۵ و ۲۵ مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در خصوص پروژه مترو و مونوریل مورد توجه است، از این رو در قالب سفر رئیس‌جمهوری به قم، دولت نسبت به اجرای ۶.۸ کیلومتر مونوریل مصوبه قانونی دارد.

کد خبر 609691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.