روند انتخاب شهردار کرج از سر گرفته شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تایید صلاحیت نشدن شهردار منتخب کرج از سوی وزارت کشور، گفت: روند انتخاب شهردار این کلان‌شهر از سر گرفته شده است و تاکنون به پنج گزینه نهایی رسیده‌ایم.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص موضوع بررسی تعیین تکلیف شهردار معرفی شده کرج به وزارت کشور، اظهار کرد: نامه محرمانه وزارت کشور مبنی بر تأیید نشدن شهردار منتخب کرج که از سوی مدیرکل دفتر امور شورای شهر وزارت کشور ارسال شده بود توسط رئیس شورای اسلامی شهر به رأی گذاشته شد و با رأی ۱۱ عضو شورای ششم شهر نامه وزارت کشور پذیرفته شد.

وی با اشاره به از سر گرفتن روند انتخاب شهردار کرج، ادامه داد: با توجه به اتمام مهلت ۱۰ روزه مصوبه شورای اسلامی شهر و عطف به نامه وارده مصوب شد تا دو هفته آینده شهردار منتخب کلان‌شهر کرج به وزارت کشور معرفی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با توجه به لزوم تعیین تکلیف انتخاب شهردار کرج، پنج گزینه نهایی برای تصدی شهرداری کرج انتخاب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: محمدرضا رضاپور، علی‌اکبر میروکیلی، علی سلطانی‌مقدم، مهرداد کیانی و کاوه حدادپور را به عنوان گزینه‌های نهایی تصدی شهرداری انتخاب شدند و از میان گزینه‌های منتخب طی روزهای آتی شهردار جدید کرج انتخاب و به وزارت کشور معرفی می‌شود.

کد خبر 609664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.