فعالیت ۶ کمیته در ستاد مهر شهر اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: ستاد مهر بعد از دو سال وقفه در آموزش حضوری دانش‌آموزان با شش کمیته فعالیت خود را آغاز کرد.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت ستاد مهر شهر اصفهان، اظهار کرد: پس از دو سال وقفه در آموزش حضوری دانش‌آموزان و دانشجویان، ستاد مهر از ابتدای شهریورماه فعالیت خود را در راستای تسهیل‌سازی عبور و مرور و ایجاد شادی و نشاط دانش‌آموزان در قالب شش کمیته آغاز کرد.

وی با بیان اینکه کمیته اجرایی مناطق، مسئولیت ایمن‌سازی و آرام‌سازی مدارس و مسیرهای منتهی به آن را در مناطق پانزده‌گانه شهرداری بر عهده دارد، افزود: کمیته حمل‌ونقل همگانی، متولی بهینه‌سازی رفت‌وآمد دانش‌آموزان توسط سرویس، اتوبوس، تاکسی و مترو است، همچنین کمیته نظارت به تقاطع‌ها بر روان‌سازی ترافیک، زمان‌بندی دقیق تقاطع‌ها و کنترل اکیپ‌های گشت ستاد مهر نظارت دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: کمیته آمار و اطلاع‌رسانی، برنامه‌های مربوط به اطلاع‌رسانی ستاد مهر و آمار و اطلاعات کلان حمل‌ونقل در این ایام را بر عهده دارد و کمیته آموزشی و فرهنگ‌سازی به آموزش شهروندی دانش‌آموزان و اولیا می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کمیته "خدمات شهری" وظیفه نظارت و اجرای رنگ آمیزی جداول، هرس درختان به منظور دید بهتر تابلوها، چراغ‌های راهنمایی، زیباسازی مدارس و اطراف آن، شست‌وشوی مدارس و معابر اطراف آن را بر عهده دارد.

حق‌شناس اظهار کرد: در ایام بازگشایی مدارس، توقف اولیا به منظور سوار و پیاده‌کردن دانش‌آموزان جلوی درِ مدرسه، راه را برای سایر شهروندان مسدود کرده است، بنابراین از والدین می‌خواهیم خودروی خود را در محل مناسب و با فاصله از درِ مدرسه پارک کنند، زیرا با این اقدام علاوه بر کمی پیاده‌روی که در سلامتی افراد تأثیرگذار است، به فرزندان خود می‌آموزیم که با فاصله پارک کردن خودروها از در مدرسه و جلوگیری از ترافیک حاصل از آن باید به حقوق دیگران احترام بگذاریم.

کد خبر 609651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.