گنزالو هیگواین در آستانه بازنشستگی!

مهاجم آرژانتینی فوتبال آمریکا قصد دارد پس از فصل ۲۰۲۲ لیگ MLS اعلام بازنشستگی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گونزالو هیگواین اعلام کرد که قصد دارد پس از فصل ۲۰۲۲ لیگ MLS بازنشسته شود.

این مهاجم که پیش از این برای یوونتوس، رئال مادرید، ناپولی و چلسی در طول دوران درخشان خود بازی کرده بود، قرار است فصل را با اینتر میامی به پایان برساند و از فوتبال خداحافظی کند.

هیگواین در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «سه یا چهار ماه پیش به باشگاه گفتم که این کار را خواهم کرد، فرصت دیگری نبود. سال‌ها روی این تصمیم کار کرده بودم. وقتی به اینجا آمدم، برای لذت بردن از فوتبال، زندگی‌ام آمدم. این مرحله دیگری از زندگی من بود، اما می‌توانم بگویم که این یکی از بهترین لحظات دوران حرفه‌ای من بود و این باشگاه، هم تیمی‌هایم و کادر مربیگری آن را به من دادند و آن‌ها میل به فوتبال را به من بازگرداندند.»

وی ادامه داد: اکنون می‌توانم همان‌طورکه همیشه آرزو داشتم بازنشسته شوم، گل بزنم و از بازی لذت ببرم.

هیگواین برای اینتر میامی فوق‌العاده کار کرده است، او در ۱۴ بازی اخیر خود ۱۲ گل به ثمر رسانده تا میامی را به سمت پلی‌آف جام لیگ MLS سوق دهد.

هیگواین به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان باقی خواهد ماند که در طول دوران باشگاهی خود موفق به کسب عناوین مهمی در ایتالیا و اسپانیا و زدن بیش از ۳۰۰ گل شده است؛ او همچنین ۷۵ بازی ملی برای آرژانتین انجام داده و ۳۱ گل به ثمر رسانده است.

برای این باشگاه، تنها دو بازی در این فصل باقی مانده است. آن‌ها درحال‌حاضر در رتبه هفتم و آخرین پلی‌آف کنفرانس شرق هستند. دیدار بعدی روز چهارشنبه برابر اورلاندو سیتی قبل از فینال فصل مقابل مونترال است.

کد خبر 609639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.