سهم ۷۰ درصدی استان در تولید محصولات نساجی

مسئول شهرک فعلی پوشاک اصفهان با اشاره به سهم ۷۰ درصدی اصفهان در تولید انواع محصولات صنعت نساجی و سهم دو درصدی در تولید پوشاک گفت: امیدواریم با ایجاد شهرک پوشاک سهم اصفهان در تولید پوشاک هم ارتقا یابد.

آرش امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرک پوشاک اصفهان چهارمین، شهرکی است که تابه‌حال برای راه‌اندازی آن اقدام شده و خوشبختانه این مورد به نتایجی هم رسیده است درحالی‌که به دلایلی موارد قبلی به نتیجه نمی‌رسید.

وی افزود: اکنون با همکاری مسئولان و نمایندگان استانی موفق به دریافت زمین رایگان از دولت شدیم، ضمن آنکه قرار بر عهده‌گیری هزینه‌هایی از زیرساخت‌ها توسط دولت شد.

مسئول شهرک فعلی پوشاک اصفهان تصریح کرد: زمین متعلق به ساخت این شهرک با متراژ یک میلیون متر در اطراف کمشچه قرار گرفته است و در حوالی همان محل ۴۰۰ هزار متر دیگر متصل به همان زمین برای شهرک، تخصیص یافته است.

امامی در پاسخ به این پرسش که دلایل قرارگیری زمین شهرک در این منطقه چه بوده است؟ گفت: مجموعه‌ای از خیاطان و دوزندگان ماهر در مناطق اطراف این زمین ساکن هستند، همچنین این مناطق دارای بیکاران تحصیل‌کرده زیادی نیز است که می‌توان شرایط شغلی مناسبی در این شهرک برای آن‌ها فراهم آورد. به‌علاوه این منطقه در شاهراه اصلی اصفهان - تهران قرار داشته و نزدیک بودن آن به راه‌آهن سراسری ازجمله دلایل برای انتخاب آن بوده است.

وی با اشاره به سهم ۷۰ درصدی اصفهان در تولید انواع محصولات صنعت نساجی و سهم دو درصدی در تولید پوشاک گفت: امیدواریم با ایجاد شهرک پوشاک سهم اصفهان در تولید پوشاک هم ارتقا یابد.

کد خبر 609633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.