رتبه استاندارد ایران را در جهان از ۲۶ به ۲۲ ارتقا دادیم

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به رویکرد جدید این سازمان، گفت: با تلاش‌های انجام شده طی یکسال گذشته توانستیم رتبه سازمان ملی استاندارد ایران را در جهان از ۲۶ به ۲۲ ارتقا دهیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مهدی اسلام‌پناه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی با بیان اینکه این سازمان زیر نظر مستقیم رئیس جمهور قرار دارد، اظهار کرد: این اتفاق در بسیاری از کشورهای جهان از جمله روسیه نیز رخ داده است.

وی با اشاره به ارتقای رتبه بین‌المللی این سازمان در بین ۱۶۷ کشور عضو ایزو، افزود: با تلاش‌های انجام شده طی یکسال گذشته توانستیم رتبه سازمان ملی استاندارد ایران را در جهان از ۲۶ به ۲۲ ارتقا دهیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به عضویت سازمان ملی استاندارد ایران در ۱۲ مجمع بین‌المللی، گفت: در دولت مردمی آیت الله رئیسی اولویت ما استقرار استانداردهای بین المللی و ملی در کشور است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در واردات کالاهای اساسی نظارت کامل داریم، تصریح کرد: تلاش ما بر این است با استناد به قانون، حقوق مردم را ادا کرده و در کیفیت به تراز قابل قبولی برسیم.

کد خبر 609604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.