آموزشگاه مهر عِظام در مسکن مهر قائمیه نائین افتتاح شد

دبستان پسرانه شش کلاسه مهرعظام در مسکن مهر قائمیه نائین توسط جمعی از مسئولان با حضور رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران و مدیر آکادمی ورزش هلدینگ مهر عظام امروز _ دوشنبه یازدهم مهرماه_ در آئین افتتاح آموزشگاه مهر عِظام، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در منطقه قائمیه نائین که حدود چهار هزار نفر جمعیت دارد، شاهد افتتاح یک مدرسه هستیم.

وی ادامه داد: ما و هلدینگ عظام که تاکنون دو مدرسه در استان اصفهان و بیش از ۴۰ مدرسه در سراسر کشور ساخته است، تصمیم گرفتیم در کنار مدارس آموزشی، مکان‌های ورزشی را نیز فعال کنیم.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: امروزه در جامعه و آموزش و پرورش ما دختران و پسران از نعمت فعالیت‌های ورزشی برخوردار نیستند، بر همین اساس تصمیم داریم زمین فوتبالی که بین دو مدرسه دخترانه و پسرانه این منطقه قرار دارد را احداث و تجهیز کنیم، به امید آنکه قهرمانان خوبی در این خطه داشته باشیم.

مجید نسیمی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، اطلاعاتی از این مدرسه ارائه و تصریح کرد: پروژه ساخت آموزشگاه مهر عظام که از سال ۱۳۹۸ آغاز و در مهرماه ۱۴۰۱ شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن هستیم، دارای شش کلاس، دوطبقه، کتابخانه، آزمایشگاه، محوطه استراحت، موتور خانه و دیگر قسمت‌ها است.

وی ادامه داد: این مدرسه که با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان با مشارکت شرکت تولید قطعات خودرو عظام ساخته شده دارای ۷۶۵ متر مربع زیربنا است.

محسن فیروزی، فرماندار نائین نیز در این برنامه گفت: مهم‌ترین ارکان توسعه هر کشور، آموزش‌وپرورش آن است و پله اول نردبان این فرایند، ساخت مدرسه است، من به نمایندگی از مردم شهرستان نائین از تمام خیران، دست‌اندرکاران و مسئولان مربوطه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

به گزارش ایمنا، در آئین افتتاح آموزشگاه مهر عِظام، علاوه بر مسئولان شهرستان نائین، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و نماینده جامعه خیرین کشور و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان نیز حضور داشتند.

در پایان نیز توسط حمید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش و رحیم رضاپور، معاون توسعه و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش نائین از دست‌اندرکاران و خیرین تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 609591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.