ذوب آهن ۸۰ _ توفارقان آذرشهر ۶۴/نخستین بازی خانگی گاندوها با پیروزی همراه شد

تیم بسکتبال ذوب آهن در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، توفارقان آذرشهر را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال امروز _دوشنبه یازدهم مهرماه_ از ساعت ۱۶ در سالن آرارات مقابل توفارقان آذرشهر قرار گرفت که با نتیجه ۸۰ بر ۶۴ این تیم را شکست داد.

اسامی بازیکنان ذوب آهن: ارسلان کاظمی، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، اکبری، امیر علی قلی زاده، محمد حسن زاده، حمید صیادی، محمد حسن احمدی و علی کاشانی.

سرمربی: فرزاد کوهیان

اسامی بازیکنان توفارقان آذرشهر: حسین رضایی، حسین عبدالمنافی، نیما فتحی، احسان سلطان‌پور، محمدرضا رضایی، محمد قریشی، ماصر علیمردانی، پویا یخچالی، فرشاد غلامی و کستیا ستین.

سرمربی: چنگیز کاراداق

کوارتر اول: شوت سه امتیازی قلی زاده نخستین امتیاز این کوارتر شد، ذوبی ها در حمله عملکرد خوبی نداشتند و بازیکنان توفارقان آذرشهر یک امتیاز پیش افتادند. پس از دقایقی که گاندو ها از امتیاز گیری محروم بودند، فرید اصلانی با یک شوت دو امتیازی نتیجه را ۵ بر ۴ به نفع ذوب آهن کرد. مشایخی اختلاف را زیاد کرد، ذوبی ها با دستور کوهیان از زمین حریف دفاع کردند. سرمربی توفارقان آذرشهر طی اعتراضی به داور، وارد زمین شد؛ ارسلان کاظمی از سه پنالتی، دو امتیاز به دست آورد. تیم توفارقان آذرشهر پنج خطا شد و هر خطایی که بازیکنان این تیم انجام دادند، پنالتی برای ذوب آهن داشت. بازیکن خارجی توفارقان آذرشهر از دو پنالتی یک امتیاز به دست آورد و در مقابل قلی زاده پرتاب سه امتیازی زد. دو دقیقه مانده به پایان بازی که بلندقامتان ذوب آهن ۹ امتیاز اختلاف ایجاد کردند، پرتاب سه امتیازی بازیکن توفارقان آذرشهر وارد حلقه شد و در نهایت کوارتر اول با نتیجه ۲۱ بر ۱۲ به نفع ذوب آهن تمام شد.

کوارتر دوم: آرمان زنگنه ملی پوش تأثیر گذار ذوبی‌ها در این بازی حضور ندارد، نخستین امتیاز ست دوم به دست بازیکن توفارقان آذرشهر به دست آمد. اکبری روی یک کار انفرادی به حلقه تیم حریف رسید که شوت این بازیکن وارد حلقه نشد، اما در ادامه کمک دیگر بازیکن ذوب‌آهن امتیازی برای این تیم به همراه داشت. گاندو ها تا دقیقه پنج کوارتر دوم تنها دو امتیاز به دست آوردند، بازیکن جوان ذوب آهن پرتاب سه امتیازی داشت. عملکرد ذوبی ها بهتر شد و اختلاف امتیاز را به عدد ۱۴ رساندند. توفارقان آذرشهر پنج خطا شد و در نهایت کوارتر دوم با نتیجه ۳۹ بر ۲۵ تمام شد.

کوارتر سوم: پرتاب سه امتیازی مشایخی به گل تبدیل شد، بازیکنان توفارقان آذرشهر به تصمیمات داوری معترض هستند و بازیکن خارجی این تیم عملکرد خوبی نداشت. ارسلان کاظمی زیر حلقه حریف چند پرتاب داشت تا اینکه توانشت دو امتیاز به دست آورد، چنگیز کاراداق درخواست تایم استراحت داد. گاندو ها ۱۹ امتیاز نسبت به تیم حریف خود برتری دارند. پویا یخچالی پس از چند تلاش، موفق به پرتاب سه امتیازی شد. در حالی که بازیکنان توفارقان آذرشهر در این ست عملکرد خوبی داشتند، اما درنهایت کوارتر سوم با نتیجه ۵۷ بر ۴۲ به نفع ذوب آهن به اتمام رسید.

کوارتر چهارم: نخستین امتیاز این کوارتر را ارسلان کاظمی به دست آورد، محمد حسن احمد با یک توپ گیری امتیاز ذوب آهن را به عدد ۶۱ رساند. بازیکنان توفارقان آذرشهر اختلاف امتیاز را کم کردند، دوتیم پنج خطا شدند. پرتاب سه امتیازی حسن رضایی وارد حلقه ذوب آهن شد، پرتاب‌های پنالتی مشایخی به امتیاز تبدیل نشد. بازیکنان توفارقان آذرشهر در این کوارتر پرتاب‌های سه امتیاز موفق زیادی داشتند. ارسلان کاظمی بازی سه امتیازی خود را کامل کرد، ذوب آهن یک روند نوسانی دارد. ست چهارم هم با نتیجه ۸۰ بر ۶۴ به نفع ذوب آهن تمام شد.

کد خبر 609583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.