آمادگی شهرداری زنجان برای صدور پروانه‌های ساختمانی پروژه‌های ملی مسکن

شهردار زنجان از آمادگی شهرداری برای صدور پروانه‌های ساختمانی پروژه‌های ملی مسکن خبر داد و گفت: حل مشکلات این پروژه‌ها نیازمند برگزاری جلسه بین مدیران شهری و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری زنجان، علیرضا فیروزفر در جلسه شورای مسکن استان زنجان از آمادگی شهرداری زنجان برای صدور پروانه‌های ساختمانی پروژه‌های ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد برای تسهیل امور این پروژه‌ها باید جلسات مورد نیاز تشکیل و نسبت به اتخاذ تصمیم در بین مسؤولان شهری و استانی اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه خاکبرداری در پروژه‌های ملی مسکن خارج از روال انجام می‌شود، افزود: پیمانکاران قبل از انجام این کار باید به سازمان پسماندهای شهرداری زنجان مراجعه و نسبت به اخذ مجوزهای مورد نیاز اقدام کنند.

شهردار زنجان تعیین تکلیف آب‌های سطحی را دیگر مشکل اجرایی در پروژه‌های ملی مسکن دانست و خاطرنشان کرد: این مسئله در پروژه‌های شهرآرا و کوی زیتون هرچه زودتر باید تعیین تکلیف شود.

فیروزفر تاکید کرد: حل مشکلات آب‌های سطحی در پروژه‌های مسکن ملی نیازمند برگزاری جلسه بین مسؤولان شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان و شهرداری زنجان است.

کد خبر 609571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.