تلاش‌های کارکنان ناشنوای شهرداری الگویی مناسب برای دیگر کارمندان است

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه گفت:  فعالیت‌ها و تلاش‌های بی‌دریغ و شایسته این کارکنان در شهرداری الگویی مناسب برای دیگر کارمندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی رحیمی امروز_ دوشنبه یازدهم شهریورماه_ در آئین تجلیل از کارگران ناشنوای شهرداری مبارکه به مناسبت روز جهانی ناشنوایان، اظهار کرد: این روز بهانه خوبی برای تقدیر از زحمات این قشر است که در هر واحد و قسمت با تلاش و پشتکار وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

وی افزود: اگرچه خداوند از برخی نعمت شنیدن، دیدن، گفتن را می‌گیرد، اما در عوض قدرت‌ها و توانمندی‌های فراوان و گسترده‌ای را به آنان عطا می‌کند و با تکیه بر این مواهب می‌توان فرصت‌های تازه‌ای خلق و افق‌های روشنی را برای نوع انسان ترسیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه با بیان اینکه این عزیزان هر روزه تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت به شهروندان به کار می‌گیرند و هیچ کم کاستی در انجام وظایفشان وجود ندارد که این امر ستودنی است، خاطرنشان کرد: همگی وظیفه‌داریم مشکلاتی که جامعه ناشنوایان دارند را بدانیم، خطراتی که این قشر را تهدید می‌کند را بشناسیم و در حد توان و بر اساس برنامه‌ریزی از آن‌ها در انجام وظایف و اهداف سازمانی بهره‌مند شویم.

رحیمی یکی از بزرگ‌ترین نیازهای این قشر را رعایت حقوق شهروندی دانست و تاکید کرد: فرهنگ‌سازی برای مشارکت و تغییر رفتار در جامعه با ناشنوایان از دیگر خواسته‌های این قشر از جامعه است.

در ادامه این مراسم، کارکنان ناشنوای شهرداری مبارکه به بیان دغدغه‌ها و نظرات خویش در حوزه‌های مختلف کاری و فعالیتی خود پرداختند و معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری نیز پس از شنیدن این خواسته‌ها و ارائه راهنمایی‌های لازم، با اهدای لوح و هدایایی از آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایمنا، با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه و جمعی از معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری از کارگران ناشنوای شهرداری مبارکه به مناسبت روز جهانی ناشنوایان تجلیل شد.

کد خبر 609569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.