عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ مهرماه

در این بسته خبری از شهردار آغاز فعالیت شهردار شب دزفول تا کمبود تجهیزات آتش‌نشانی خرم‌دره و نبود رویدادهای متناسب با شرایط ناشنوایان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مناسب‌سازی جهت استفاده عموم مردم جزو الزامات شهری است

حسین کلهر، شهردار کهریزک گفت: تمامی بناها و فضاهای جدید شهری در زمان ساخت باید اصول الزامی برای مناسب سازی را رعایت کنند تا عموم مردم قادر به استفاده از آن باشند.

شهردار شب دزفول فعال شد

سیدمحمدحسن عیسی زاده، شهردار دزفول گفت: یک واحد مدیریتی تحت عنوان «شهردار شب» با هدف استمرار خدمات شهرداری در ۲۴ ساعت شبانه روز و اعمال کنترل و نظارت بر مجموعه فعالیت‌های شبانه مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری راه اندازی و فعال شد.

تجهیزات آتش‌نشانی خرم‌دره پاسخ‌گوی ساختمان‌های بلندمرتبه نیست

امیرهوشنگ نوری‌آرا، شهردار خرم‌دره گفت: تجهیزات آتش‌نشانی خرم‌دره پاسخ‌گوی ساختمان‌های بلندمرتبه نیست.

رویدادهای متناسب با شرایط ناشنوایان در جامعه وجود ندارد

حسن بخشنده، شهردار کاشان گفت: یکی از نیازهای ناشنوایان، برگزاری رویدادهای متناسب با شرایط آنها است که در جامعه وجود ندارد که باید در برنامه‌ها و مراسم شهری، نیازهای ناشنوایان مورد توجه قرار بگیرد و محتوای برنامه‌ها متناسب با شرایط استفاده این قشر، عرضه شود.

تملک ۷ هزار مترمربع از اراضی شهری

محمد مقتومی، شهردار مراغه گفت: به منظور احداث پل دخیل و اتصال مسیر میدان عبدالقادر تا بلوار طبیعت، اراضی واقع شده در مسیر توسط شهرداری تملک شده است.

ظرفیت‌های گردشگری در گلپایگان مغفول مانده است

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: ظرفیت‌های گردشگری در گلپایگان از دید سرمایه گذاران مغفول مانده است و ضروری است که به این ظرفیت با توجه به بسته‌های پیشنهادی بیش از گذشته توجه شود.

بدهی ۱۳ میلیارد تومانی ادارات به شهرداری فریدون‌شهر

ابراهیم باتوانی، شهردار فریدون‌شهر گفت: ادارات شهرستان به شهرداری بیش از ۱۳ میلیارد تومان بدهی دارند که شرکت آب منطقه‌ای بیشترین بدهی را به شهرداری دارد.

نصب چراغ‌های راهنمایی هوشمند در چهارراه‌های شهر

علی ضیاء‌الدینی، شهردار زرند گفت: تاکنون دو مجموعه چراغ راهنمایی و رانندگی هوشمند در چهارراه‌های برق و ولی‌عصر (عج) نصب شده است.

کد خبر 609523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.