ساخت پارکینگ اولویت نخست مدیریت شهری قم

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در خصوص توجه به برون‌سپاری و جمع سپاری در شهرداری، گفت: با وجود اقدامات زیادی که در حوزه پارکینگ انجام‌ شده است، اما شهرداری در این بخش باید اهتمام بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر قم، روح‌الله امراللهی با اشاره به بررسی تفریغ بودجه ۱۴۰۱ شهرداری قم در شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: بررسی‌های لازم برای تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ در ۲۰ جلسه در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق انجام شده است.

وی از بررسی ۸۰۰ ردیف عمرانی در جلسات تخصصی تفریغ بودجه خبر داد و گفت: در بخش عمرانی، درآمد و هزینه بیش از یک هزار ردیف با حضور کارشناسان متخصص شورای اسلامی شهر و شهرداری مورد بررسی قرار گرفته که سه ماه نیز طول کشیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: باوجود تصویب کلیات تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱، در هفت مورد تذکراتی داده شد و در این موضوع چندین محور با اهتمام بیشتری مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از موارد مطرح شده در تفریغ بودجه را احداث پارکینگ است، افزود: باوجود اقدامات زیادی که در حوزه پارکینگ انجام شده است، اما شورای اسلامی شهر قم در این حوزه انتظاراتی دارد، لذا شهرداری در این بخش باید اهتمام بیشتری داشته باشد.

امراللهی اضافه کرد: مقرر شد شهرداری مستندات و گزارش‌های بیشتری در زمینه هزینه‌های بخش جاری ارائه دهد؛ همچنین در بخش سامانه جامع املاک نیز انتظار داریم این سامانه مستقل از سامانه‌های موجود تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 609518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.