انجام اقدامات متنوع در حوزه ترافیک شهری شاهرود

شهردار شاهرود با بیان اینکه اقدامات ترافیکی شهرداری زمینه‌ساز نظم‌دهی به شهر است، گفت: اقدامات متنوعی در حوزه مدیریت ترافیک شهری در طول یک سال گذشته انجام شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شاهرود، محسن احمدی اظهار کرد: اقدامات حوزه ترافیک با هدف تأمین امنیت جانی و ایمنی بیشتر، تسهیل عبور و مرور شهروندان، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی به منظور ارتقای سطح کیفیت ارائه خدمات به شهروندان انجام می‌شود.

وی افزود: اصلاح هندسی ۹ مورد از میادین سطح شهر (کارگر، نهم دی، انتهای شهری توحیدی، امام و پنج میدان کوچک در شهر بهارستان) و احداث پنج میدان (نماز، بهشتی (نخلستان) و بهارستان) انجام شده است.

شهردار شاهرود با بیان اینکه اتمام احداث تقاطع غیرهمسطح از جمله اقدامات مهم در حوزه احداث و بهسازی میادین است، خاطرنشان کرد: نصب بولارد به میزان ۸۰۰ عدد، نصب تابلوهای ترافیکی به میزان ۲۰۰۰ عدد، رنگ‌آمیزی جداول به متراژ ۲۳ هزار مترمربع، رنگ‌آمیزی رنگ گرم-خط کشی عابر پیاده و نقوش به متراژ ۸۰۰ مترمربع و خط‌کشی رنگ سرد ترافیکی به طول ۱۲۰ هزار متر انجام شده است.

احمدی گفت: نصب باتومی به تعداد ۴۰۰۰ عدد و ۲۰۰۰ چشم گربه‌ای از جمله اقدامات ترافیکی در یک سال اخیر بوده و اجرای عملیات ترافیکی معابر در سطح شهر عامل مؤثری در نظم‌دهی به ترافیک و کاهش تصادفات است.

کد خبر 609515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.