فاز چهارم خیابان بهشت آسفالت شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به روکش آسفالت فاز چهارم خیابان بهشت، گفت: این عملیات در عرصه ۲۱ هزار مترمربعی انجام شده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان، عملیات روکش آسفالت فاز چهارم و پایانی خیابان بهشت، با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اجرا شد.

وی اضافه کرد: از عواملی که باعث افزایش عمر آسفالت می‌شود، نحوه زیرسازی و جنس آسفالت است که در این راستا تمام اقدامات بر اساس استانداردهای لازم انجام شده است تا بتوانیم از نظر کمی و کیفی شاهد افزایش عمر آن باشیم.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت فازهای یک تا سه خیابان بهشت در سال‌های گذشته انجام شده است، خاطرنشان کرد: اجرای روکش فاز چهارم در دو باند شرقی و غربی این خیابان به عرض هشت متر و طول ۱۳۵۰ متر در عرصه بیش از ۲۱ هزار مترمربع اجرا شد.

وی تصریح کرد: عملیات روکش آسفالت فاز چهارم خیابان بهشت با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب به‌منظور فراهم کردن بستری مناسب جهت رضایت‌مندی ساکنان، ارتقای کیفی و مناسب‌سازی محیط، همچنین روان‌سازی ترافیک انجام شده است.

کد خبر 609509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.