۱۴۰ متر دیوارکشی در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از انجام ۱۴۰ متر دیوارکشی در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها خبر داد و گفت: بر اساس این ماده قانونی، شهرداری باید نسبت به زمین‌های بایری که در محدوده قرار گرفته است و باعث آلودگی می‌شود، پس از صدور اخطار و ابلاغ قانون به مالک، اقدام به دیوارکشی کند.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای رعایت موازین شهرسازی، زمین‌ها یا بناهای مخروبه و نامناسب با وضع محل یا نیمه‌تمام که در خیابان کوچه یا میدان قرار گرفته است و منافی با پاکیزگی و زیبایی شهر یا این موازین باشد پس از طی مراحل قانونی و ابلاغ‌های لازم، ماده ۱۱۰ قانون شهرداری بر آن اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: احداث دیوارهای بلوکی جهت اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال به منظور پاکیزگی، رفع خطر و محصور کردن زمین‌های متروکه در خیابان میرزاطاهر در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: بر اساس ماده ۱۱۰ این قانون، شهرداری باید نسبت به زمین‌های بایری که در محدوده قرار گرفته است و باعث آلودگی می‌شود، پس از صدور اخطار و ابلاغ قانون به مالک و در صورت مراجعه نکردن مالک در زمان مقرر، اقدام به دیوارکشی کند.

وی اضافه کرد: در همین راستا پنج مورد دیوارکشی به‌طول حدود ۱۴۰ متر در خیابان میرزاطاهر به منظور جلوگیری از دپوی خاک و نخاله در این زمین‌ها انجام شده است.

کد خبر 609508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.