مرمت آسفالت محوطه و معابر پایانه‌های مسافربری قزوین

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از اجرای عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت محوطه و معابر پایانه‌های شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، علی محمدحسینی اظهار کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در راستای بهینه‌سازی مسیر رفت‌وآمد شهروندان عملیات لکه‌گیری و آسفالت محوطه و معابر پایانه‌های شهرداری قزوین را آغاز کرده است.

وی افزود: پایانه غرب واقع در خیابان اسدآبادی، پایانه الموت شرقی واقع در میدان مینودر، پایانه الموت غربی واقع در انتهای خیابان شهید بابایی، سرکانال پایانه نسیم شمال واقع در کمربندی نسیم شمال و پایانه آزادگان واقع در بلوار خرمشهر – میدان تهران قدیم از معابر و محوطه‌های بوده که لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت ارائه خدمات، ایجاد تسهیلات بیشتر برای آسایش مسافران و افزایش بهره‌وری و بهره‌مندی از امکانات موجود از اهداف اجرای پروژه بهسازی پایانه‌های مسافربری شهر است.

محمدحسینی گفت: عملیات حفاری و لایروبی جوی‌ها و نظافت پایانه‌های جهت بارندگی در پاییز طی روزهای گذشته به طور کامل انجام شده است و به طور مرتب مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: همه تلاش کسانی که در پایانه‌ها انجام وظیفه می‌کنند این است که شرایط مناسبی برای مسافران فراهم کنند تا هیچ نگرانی برای سفر نداشته باشند.

کد خبر 609507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.