اعتبار ۳ میلیارد ریالی برای احداث خط لوله اتوبان شهید خرازی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح‌های لوله‌گذاری یکی از راه‌های بهینه‌سازی مصرف و جلوگیری از هدررفت آب است، گفت: پروژه لوله‌گذاری حاشیه فضای سبز اتوبان شهید خرازی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با هدف بهبود، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی اجرا شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت احداث و ساماندهی شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های شهرداری منطقه ۹ در توسعه، تکمیل و به‌روز کردن شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی یک طرح عمرانی به طول ۱۹۶ متر در حاشیه فضای سبز اتوبان شهید خرازی حد فاصل سه‌پله تا پل شهید مطهری اجرا شد.

وی ادامه داد: اداره عمران منطقه ۹ این عملیات را متناسب با اصول مهندسی و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با هدف بهبود، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در راستای پیشگیری و کنترل سیلاب‌های احتمالی ناشی از بارندگی فصلی، شرایط اضطراری، وقوع حوادث و سوانح انجام داد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت پروژه و حجم سنگین ترافیک، پلیس راهور همکاری بسیار خوب و نقش بسزایی در روند اجرایی هرچه بهتر این عملیات داشت.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های لوله‌گذاری یکی از راه‌های بهینه‌سازی مصرف آب و جلوگیری از هدررفت آن هنگام انتقال است که با بهره‌گیری از روش‌های نوین آبرسانی سریع‌تر و دقیق‌تر انجام می‌شود.

کد خبر 609506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.