دشمن به دنبال راه‌اندازی جنگ داخلی در کشور است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دشمن بهانه‌ای فراهم کرد تا با استفاده از آن، آتش اغتشاشات را داخل کشور شعله‌ور کند، از این‌رو تمام قصد دشمن ایجاد جنگ داخلی در کشور است.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: تمام تحلیل‌گران خبره سیاسی از چندین ماه قبل منتظر این آشوب‌ها و اغتشاشات در کشور بودند، به‌گونه‌ای که اغتشاش در عراق و بدتر شدن وضعیت در افغانستان پیش‌بینی می‌شد و اکنون می‌بینیم که این تحلیل درست بوده است.

وی ادامه داد: منطقه غرب خاورمیانه برای استکبار جهانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تنها اقدامی که دشمن می‌توانست در ایران انجام دهد، فراهم کردن بهانه‌ای بود تا با استفاده از آن آتش اغتشاشات را داخل کشور شعله‌ور کند، از این‌رو مرگ مهسا امینی بهانه‌ای برای ایجاد ناآرامی‌ها بود، لذا می‌بینیم افرادی در اغتشاشات اسلحه به دست داشتند و کشته‌سازی‌های کور انجام دادند، چرا که تمام قصد دشمن ایجاد جنگ داخلی در کشور است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هر فرد هوشیار می‌داند که نباید در این دام گرفتار شود، گفت: موضوع مربوط به اعتراضات و خواسته‌های مردم را با اغتشاشات، آشوب و تخریب جدا می‌دانیم، در صورتی که این وضعیت ادامه یابد، انتظار می‌رود جمهوری اسلامی با قاطعیت و شدت برخورد کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم تحمل این‌گونه اتفاقات را ندارند و به صحنه خواهند آمد و جلوی این آشوب‌ها را می‌گیرند. مردم مسلمان اجازه هتک حرمت به هیچ‌کس نمی‌دهند و در صورت لزوم از جان و مال خود می‌گذرند.

قربانی ادامه داد: به پدران و مادرانی که بر اساس اطلاعات غلط نوجوانان آن‌ها وارد ناآرامی‌ها شدند، متذکر می‌شویم که این اقدامات خسارت‌بار بوده است و باید مراقبت کنند تا جلوی خسارت گرفته شود و شاهد ریخته شدن خون بی‌گناهان نباشیم.

وی با بیان اینکه پلیس باید در تمام زمان‌ها مقتدر باشد، اضافه کرد: اگر این اقتدار برای پلیس وجود نداشته باشد، هیچ شهروندی امنیت نخواهد داشت، تمام تحلیلگران سیاسی به این موضوع معترف هستند که اگر ناآرامی در روزهای آتی ادامه یابد، چه بسا ممکن است شاهد درگیری‌های داخلی باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه میزان خسارت وارد شده به شهر اصفهان نسبت به دیگر استان‌ها کمتر بوده است، ادامه داد: در اغتشاشات اخیر خسارت اندکی به شهر وارد شده است که نشان از فهم بالای مردم این کلان‌شهر دارد. بیشتر به المان‌های شهری و در بعضی نقاط به شعب بانک‌ها آسیب جزئی وارد شده است.

کد خبر 609487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.