نصب خط جدید مرکز معاینه فنی شهرکرد

مدیر ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد گفت: یکی از پیش‌نیازهای اصلی شهر، ایمنی است و تحقق این مهم از طریق معاینه فنی خودروها قابل کنترل است.

پیمان محقق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد، در راستای تسریع در روند صدور گواهی معاینه فنی شهرداری با صرف ۶۰۰ میلیون تومان، خط جدید معاینه فنی را خرید و نصب کرد و در نهایت خط معاینه فنی مرکز ۱۸۰۱ تعویض شد.

وی با بیان اینکه یکی از پیش‌نیازهای اصلی شهر زندگی، هوای پاک و بحث ایمنی است، افزود: این مهم از طریق معاینه فنی قابل کنترل است.

مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: مراکز معاینه فنی تا حدودی خلوت است، اما از شهروندان درخواست می‌کنیم در سررسید معاینه فنی خودرو یا حتی قبل از آن به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

محقق تاکید کرد: بهتر است شهروندان تا زمانی که این مراکز خلوت هستند برای معاینه فنی خودروهای خود مراجعه کنند و منتظر اعمال قانون پلیس نباشند تا مراکز شلوغ شود و مجبور شوند در صف‌های طولانی بایستند.

وی تصریح کرد: ورودی نرخ تمام پارکینگ‌های روباز سواری دو هزار و ۵۰۰ تومان و مازاد بر یک ساعت اول ۷۵۰ تومان است، نرخ ورودی پارکینگ ماشین‌آلات سنگین سه هزار و ۵۰۰ تومان و مازاد بر یک ساعت اول ۳۵۰ تومان است.

مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد با بیان اینکه قیمت پارک در پارکینگ‌ها بسته به خدمات پارکینگ متفاوت است، گفت: قیمت پارک در پارکینگ یزدان با ارائه خدماتی نظیر آسانسور، دوربین و مسقف بودن نسبت به پارکینگ‌های زمینی بیشتر است.

کد خبر 609479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.